صفحه اصلی,خواف شهر میراث های ماندگار,خـــــــواف (ســــــحر),خواف من,خواف من شهر مرزی,اخبار شهرستان خواف | خبر فارسی,تکنولوژی ، فناوری ، خواندنی ها ، آینده,تكنولوژي هاي جديد,جديدترين توليدات علمي,چرا هارد دیسک اینقدر گران شد؟,هارد,هاردديسك,هارد اكسترنال,قيمت هارد,hard,چرا هارد گران است,درباره هارد ديسك,خاف,khaf,برندهای پرفروش در بازار چاپگر,پرينتر,چاپگر,بهترين چاپگر,بهترين پرينتر,printer,خواف آيتي,شبكه,اينترنت,فناوري اطلاعات و ارتباطات,آي تي,khafit,خواف+خواف آي تي,آموزش اينترنت,آموزش شبكه,آموزش امنيت,آموزش كامپيوتر,بروزترين سايت علمي شهرستان خواف,خبرخواف,خواف آي تي هميشه بروز,آموزش اسمبل كردن سيستم,دانلود مقالات كامپيوتر,دانلود مقالات آموزش كامپيوتر,دانلود نرم افزار مشاهده شبکه های ماهواره ای فارسی- Afra Soft 2.2,مشاهده ماهواره,ماهواره دیدن با اینترنت,مشاهده ی شبکه ماهواره با اینترنت,ماهواره ببینیم,تماشای مستقیم تلویزیون با اینترنت,ماهواره آنلاین,مشاهده آنلاین ماهواره با اینترنت,دانلود">
loading...
تیم پیشگامان علم وفناوری خواف آی تی
امکانات سایت
با سلام.خواف آی تی در خدمت شماست...لطفا روی موضوع موردنظرتان کلیک کنید.


    


خواف آی تی

خواف آی تی خواف آی تی

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 3354 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (0)


گوگل، فيس‌بوك ، توييتر و بسياري ازغول‌هاي اينترنتي چندسالي است كه با يكديگر برسر رقابت‌اند.اما آنچه جالب است،حركت آهسته و پيوسته‌ي غول اينترنتي " گوگل" است شايد هركسي با اولين ورود خود به اينترنت ابتدا جستجو و اطلاعاتش را از گوگل بگيرد.

شايد بتوان گوگل را از پيشتازان فعال اينترنت دانست كه پس از آن سايت‌ها و شبكه‌هاي ديگر نيز باورود خود به رقابت با هم مي‌پردازند.كه در اين گزارش به بررسي مهم‌ترين فعاليت‌هاي گوگل در سالي كه گذشت خواهيم پرداخت.

افزايش هزينه‌هاي لابي گوگل
هزينه‌هاي غول اينترنت آمريكايي گوگل براي لابي در سه ماه نخست سال 2011 ميلادي به 1.48 ميليون دلار افزايش يافت.

شركت گوگل كه با تحقيقات درباره سياست‌هاي حريم خصوصي خود و خريد شركت مقايسه هزينه‌هاي سفر هوايي ITA Software روبه‌رو شده است، هزينه‌هاي لابي خود را در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته به ميزان هفت درصد افزايش داد.اما مخارج لابي گوگل كم‌تر از هزينه مايكروسافت بود كه 1.7 ميليون دلار براي لابي در سه ماهه اول صرف كرد.

نوت‌بوك‌هاي گوگل
سامسونگ و ايسر در سال 90 لپ‌تاپ‌هايي مخصوص سيستم عامل كروم گوگل ساخته‌اند كه از مشخصات مشترك نوت بوك‌هاي ساخت اين دو شركت، مي‌توان به سرعت بالاي بوت شدن حدود هشت ثانيه و باتري با كاركرد طولاني و قابليت‌هاي واي‌فاي و 3G اشاره كرد.

تماشاي داخل فروشگاه با گوگل
گوگل با سرويس جديد خود به نام Google Business Photos امكان مشاهده داخل فروشگاه‌ها با زاويه ديد 360 درجه را براي كاربران فراهم كرد.

اين سرويس بخشي از گوگل مپ به‌شمار مي‌رود و در حال حاضر فقط براي چند شهر در آمريکا استراليا و ژاپن ارائه مي‌شود.

گوگل يا كارت اعتباري؟
گوگل از ابتداي ورود گوشي Nexus S و همراه بودن قابليت NFC يا ارتباط نزديک که معمولا براي انتقال پول با تلفن همراه به کار مي‌رود، خواهان استفاده از آن بود و به‌صورت رسمي از سرويس Wallet که با همکاري Subway, Macys, Walgreens, Toys R Us, First Data, Citibank و MasterCard و Sprint در آمريکا اجرا مي‌شود، پرده‌برداري کرد.

با اين سرويس کاربران در آمريکا مي‌توانند از گوشي موبايلشان به عنوان کيف پول يا بهتر است بگوييم کارت اعتباري استفاده کنند.

كاربران يك ميلياردي گوگل!
گوگل و وب سايت‌هاي مختلفش براي نخستين بار در ماه مه، توسط بيش از يك ميليارد نفر مورد استفاده قرار گرفتند.

شمار كاربران گوگل تقريبا 15 درصد طي يك سال افزايش داشته است اما شمار كاربران فيس بوك 30 درصد افزايش يافته و به 714 ميليون نفر رسيد.

افزايش تب شبكه‌ي اجتماعي گوگل
يكي از مديران ارشد گوگل به خاطر بروز مشكلات فني در شبكه اجتماعي گوگل پلاس و ارسال هرزنامه‌ها و دعوتنامه‌هاي متعدد از كاربران اين شبكه عذرخواهي كرد.

ويك گاندروتا خاطر نشان كرد: به خاطر بروز مشكل در يكي از سرويس‌هاي پشتيباني گوگل‌پلاس به مدت 80 دقيقه تعداد زيادي دعوت‌نامه ارسال شد كه هم اكنون مشكلات مذكور رفع شده است. وي از كابران اين شبكه اجتماعي عذرخواهي كرد؛ پيش‌تر نيز گزارش‌هايي منتشر شد مبني بر اين كه هرزنامه‌نويس‌ها با ارسال اي‌ميل‌هاي جعلي، کاربران را در ظاهر به عضويت در شبکه اجتماعي گوگل دعوت مي کنند.

پس از آنکه گوگل با هياهوي بسيار، محصول تازه خود يعني شبکه اجتماعي گوگل پلاس را رونمايي کرد، هرزنامه نويس‌ها هم به تکاپو افتاده‌اند تا از اين وضعيت به نفع خود بهره‌برداري كنند.

بي‌توجهي كاربران گوگل به دگرگوني سياست حفظ اسرار
تنها يك نفر از هر 10 نفر كاربر گوگل در بريتانيا، با وجود جنجال شديد، به سياست حفظ اسرار افراطي جديد اين شركت توجه كرده است.

سياست جديد گوگل در روز پنج‌شنبه به اجرا درمي‌آيد و اطلاعات شخصي را از بيش از 60 سرويس گوگل درون يك فايل واحد براي هر يك از صدها ميليون كاربر خود جمع‌آوري مي‌كند.

اين اقدام به شدت مورد انتقاد فعالان حفظ اسرار قرار گرفته و گروهي از دادستان‌ها، گوگل را به تهاجم به اسرار كاربران متهم كردند.

عرضه‌ي نسخه‌ي جديد مرورگر اينترنتي گوگل كروم
گوگل نسخه جديد مرورگر كروم (Chrome 13) را كه داراي امكانات بيش‌تر نسبت به نسخه قبلي است، براي دانلود رايگان در اختيار كاربران قرار داد.

گوگل سه ويژگي جديد به سيزدهمين نسخه مرورگر اينترنتي كروم اضافه كرده و ميزان امنيت آن را نيز ارتقاء داده است.

يكي از ويژگي‌هاي جديد اضافه شده به كروم 13 Instant Pages نام دارد كه بر اساس آن پس از اينكه كاربر يك كليدواژه را در گوگل جست‌وجو مي‌كند، مرورگر لينك‌هايي را كه كاربر برروي آن‌ها كليك خواهد كرد، حدس مي‌زند و در فاصله‌اي كه كاربر در حال انتخاب لينك است، مرورگر لينك‌ها را به‌طور خودكار بارگذاري مي‌كند تا پس از انتخاب لينك مورد نظر، زمان كم‌تري براي ورود به صفحات صرف شود.

ركورد 20ميليوني بازديد گوگل
شبكه‌ي اجتماعي به ركورد 20 ميليون بازديدكننده در روز رسيد.

اين ركورد در حالي است كه اين شبكه اجتماعي هنوز در مرحله آزمايشي خود است و براي عضويت در آن بايد دعوت نامه دريافت كرد.

گوگل پلاس يك شبكه اجتماعي جديد است كه داراي امكانات بيش‌تري نسبت به ساير شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس بوك و توييتر است. در حال حاضر گوگل‌ پلاس تهديدي جدي براي فيس‌بوك محسوب مي‌شود كه داراي بيش از 700 ميليون كاربر در سراسر جهان است.

افزايش ظرفيت ذخيره‌ي اطلاعات در سرويس اسناد گوگل
گوگل اعلام كرد ظرفيت ذخيره اطلاعات در سرويس اسناد گوگل افزايش يافته و کاربران اين سرويس مي‌توانند نزديك به 10 گيگابايت ازاطلاعات و فايل‌هاي خود را در اين بخش ذخيره کنند.

اسکات جانستون، مدير توليد شرکت گوگل با انتشار پستي در شبکه اجتماعي گوگل پلاس اعلام کرد: کاربران از اين پس مي‌توانند تا حجم 10 گيگابايت فايل‌ها و اطلاعات خود را در سرويس Google Docs ذخيره کنند. تا پيش از اين محدوده ذخير‌ه‌سازي در اين سرويس يک گيگابايت بود.

البته استفاده از طرح افزايش حجم اطلاعات در Google Docs تنها مختص کاربراني است که حق اشتراك پرداخت مي‌کنند و کاربراني که از طرح رايگان اين سرويس استفاده مي‌کنند، هنوز قابليت ذخيره‌سازي يک گيگابايت اطلاعات را دارند.

گوگل و اينتل وارد رقابت بازار تلفن هوشمند شدند
اينتل با همكاري گوگل وارد رقابت بازار تلفن‌ هوشمند و تبلت مي‌شود.

اكنون كه سيستم عامل اندرويد گوگل از پلت فرم اتم شركت اينتل پشتيباني مي‌كند، اينتل داراي يك شريك قدرتمند براي رقابت با شركت ARM در بازار تلفن‌هاي هوشمند و تبلت است.

شرکت‌هاي گوگل و اينتل اعلام کردند به منظور طراحي و ساخت تلفن‌هاي همراه هوشمند با سيستم عامل اندرويد، همکاري مي‌کنند.

شوخي با شخصيتهاي كارتوني در لوگوي جديد گوگل!
گوگل به مناسبت هفتاد و پنجمين سالگرد تولد "جيم هنسون" كارگردان و بازيگر مشهور آمريكايي لوگوي خود را تغيير داد. جيم هنسون يكي از اسطوره‌هاي آمريكا در زمينه خلق شخصيتهاي کارتوني و عروسكي محسوب مي‌شود.

تعطيلي 10 سرويس گوگل
گوگل اعلام كرد شماري از پروژه‌هاي حاشيه‌يي، سايت‌ها و ابزارهايي كه پس از پيشرفت در گرايش‌هاي فن‌آوري، غيرضروري شده‌اند را تعطيل و منابعش را برروي خدمات مهم‌تر متمركز مي‌كند. خدماتي كه قرار است عرضه آن‌ها از سوي گوگل متوقف شود، شامل "گوگل دسك‌تاپ" و "گوگل پك" هستند.

به گفته گوگل، "گوگل دسك‌تاپ" اكنون به دليل رشد رايانش ابري، ديگر ابزار بي‌ربطي محسوب مي‌شود و سايت دانلود "گوگل پك" براي ابزارهاي آنلاين، به دليل رشد برنامه‌هايي كه به صورت آنلاين اجرا مي‌شوند، بي‌استفاده شده است.

خدمات ديگر شامل "آآردوارك"، "فست فليپ"، رابط برنامه‌نويسي گوگل‌مپس براي فلش"، "گوگل وب سكوريتي"، "نوت بوك"، "سايت ويكي"، "سايبسكراب لينكس" و Image Labeler هستند.

وبلاگ رسمي گوگل به فارسي راه‌اندازي شد
گوگل كه پيش از اين به ارايه خدماتي همچون جست و جو و ترجمه به زبان فارسي اقدام كرده است، هدف از راه‌اندازي وبلاگ به زبان فارسي را ايجاد "کانالي ارتباطي براي اعلان‌هاي محصولات، راه‌اندازي ويژگي‌ها و به‌روزآوري‌هاي فوري در زمان‌هاي بحراني براي کاربران فارسي زبان" برشمرد.

وبلاگ رسمي گوگل به زبان فارسي در حالي راه‌اندازي شد كه دسترسي به اين وبلاگ به دليل فيلتر بودن سرويس‌دهنده بلاگر، براي كاربران ايراني امكان‌پذير نيست.

غول اينترنتي گوگل در نخستين پست ارسال شده در اين وبلاگ، هدف از راه‌اندازي آن را ايجاد "کانالي ارتباطي براي اعلان‌هاي محصولات، راه‌اندازي ويژگي‌ها و به‌روزآوري‌هاي فوري در زمان‌هاي بحراني براي کاربران فارسي زبان" اعلام كرد.

اين وبلاگ از زمان راه‌اندازي شدن، در جديدترين پست خود به كابران ايراني سرويس جي‌ميل توصيه‌هايي را براي تامين امنيت حساب خود به دليل حمله اخير هكرها به سرويس اي‌ميل گوگل ارايه كرده است.

افزايش 1269 درصدي ترافيك گوگل پلاس!

پس از بازگشايي درهاي ديجيتال گوگل پلاس برروي عموم و حذف روند دريافت دعوت‌نامه براي عضويت در اين شبكه، ترافيك اينترنتي وب‌سايت گوگل پلاس 1269 درصد افزايش يافت.

يك روز پس از اعلام خبر حذف روند دريافت دعوت نامه براي عضويت در گوگل پلاس، در تازه‌ترين رده‌بندي شبكه‌هاي اجتماعي جهان، گوگل پلاس در رده سوم قرار گرفت.

در طول يك هفته اين وب‌سايت شاهد 15 ميليون بازديد توسط مردم آمريكا بود. پيش‌تر هم گزارش‌ها از پيوستن تعداد زياد کاربران به اين شبکه اجتماعي تنها طي دو روز بعد از عمومي شدن امکان عضويت در گوگل پلاس حاكي بود.

تعداد کاربران گوگل پلاس در نهم سپتامبر (18 شهريور) سال جاري، حدود 28.7 ميليون نفر بود. اين رقم تنها دو روز بعد از فراهم شدن امکان ثبت نام براي همگان، به 43.3 ميليون نفر رسيده است.

نقشه‌ي گوگل پولي شد
گوگل از يكم ژانويه سال 2012، زماني كه بيش از 25 هزار بازديد از نقشه گوگل در روز صورت بگيرد، اين سرويس را پولي مي كند.

وب سايت‌ها، به‌خصوص شركت‌هاي مسافرتي براي متصل كردن مشتريان خود به مواردي كه در مورد آن‌ها سوال پرسيده‌اند، از گوگل مپز استفاده مي‌كنند.

شايعه شده است كه از تاريخ اعلام شده به بعد كاربران به ازاي هر هزار بازديد از گوگل مپز بايد 4 دلار پرداخت كنند.

گوگل ميزان بالاي 25 هزار بازديد رايگان را پيش از پولي كردن حفظ مي‌كند كه تنها بر 0.35 درصد از كاربران تاثيرگذار است.

بيش‌ترين تقاضاي کار در گوگل
شرکت گوگل در ميان ديگر شرکت‌هاي آمريکايي بيش‌ترين ميزان تقاضاي کار را دريافت مي‌کند.

نتايج يک بررسي نشان مي‌دهد که شرکت گوگل در مقايسه با ديگر شرکت‌هاي آمريکايي محبوبيت بيش‌تري در ميان جويندگان کار دارد و اغلب فارغ‌التحصيلان در پي آن هستند تا در اين شرکت مشغول به فعاليت شوند.

در ليست 10 کارفرماي برتر آمريکا که توسط شرکت مطالعاتي يونيورسوم تهيه شده است، نام گوگل در صدر ليست به چشم مي‌خورد. پس از گوگل شرکت اپل در مکان دوم و شرکت والت ديزني در مکان سوم جاي دارد.

گوگل محبوب‌ترين برند اينترنتي

شرکت گوگل توانست در سال 2011 به محبوب‌ترين برند اينترنتي در آمريکا تبديل شود. نتايج بررسي انجام شده توسط موسسه مطالعاتي نيلسون نشان مي‌دهد که گوگل طي سال جاري ميلادي توانست رقيب ديرينه خود يعني ياهو و هم‌چنين شبکه اجتماعي قدرتمند فيس‌بوک را شکست داده و به‌عنوان محبوب‌ترين برند اينترنتي در آمريکا انتخاب شود.

بر اين اساس طي ماه‌هاي ژانويه تا اکتبر سال 2011، به‌طور ميانگين ماهانه 153 ميليون و 400 هزار نفر در آمريکا به وب‌سايت گوگل مراجعه کرده‌اند و از اين نظر گوگل در صدر قرار دارد.

برچسب ها سرگذشت گوگل در سال 90 , گوگل , سایت گوگل , درباره گوگل , افتتاح گوگل , امکانات گوگل , google , www.google.com , تاریخچه کامپیوتر"تاریخچه رایانه"خواف آی تی"خواف آیتی"it"کامپیوتر کی درست شد"رایانه کی درست شد"تاریخچه علم کامپیوتر"خواف"کامپیوتر خواف"information tecnolojy"elyaspioneer"فناوری اطلاعات"نرم افزار"سخت افزار"امنیت"اینترنت"آموزش کامپیوتر"کرافیک"آموزش کامپیوتر"آموزش نرم افزار"آموزش سخت افزار"آموزش اینترنت , آموزش اسمبل کامپیوتر"دانلود نرم افزار"دانلود مقاله کامپیوتر"بزرگترین مرکز آموزش کامپیوتر"از سوارکردن تا سوار شدن بر کامپیوتر" , قدیمی ترین کامپیوتر"مهندسی کامپیوتر"مهندسی آی تی"الیاس باکفایت" , تاریخچه کامپیوتر , تاریخچه رایانه , خواف آی تی , خواف آیتی , it , کامپیوتر کی درست شد , رایانه کی درست شد , تاریخچه علم کامپیوتر , خواف , کامپیوتر خواف , information tecnolojy , elyaspioneer , فناوری اطلاعات , نرم افزار , سخت افزار , امنیت , اینترنت , آموزش کامپیوتر , کرافیک , آموزش نرم افزار , آموزش سخت افزار , آموزش اینترنت X آموزش اسمبل کامپیوتر , دانلود نرم افزار , دانلود مقاله کامپیوتر , بزرگترین مرکز آموزش کامپیوتر , از سوارکردن تا سوار شدن بر کامپیوتر , X قدیمی ترین کامپیوتر , مهندسی کامپیوتر , مهندسی آی تی , الیاس باکفایت , X اخبار کامپیوتر , اخبار رایانه , جدیدترین کامپیوتر , بهترین کامپیوتر , خواف شریف , رایانه های جدید , سیستم X ویندوز , سیستم عامل , ویندوز8 , ویندوزایت , دانلود ویندوز8 , windows8 , بهترین ویندوز , ویندوز لپ تاپ X دانلود ويندوز8 , X ويندوز8 , ويندوزهشت , download windows8 , download win8 , خواف شريف , اخبارخواف , درباره خواف , خواف آي تي , شهرستان خواف , فرمانداري خواف , آموزش و پرورش خواف , الياس باكفايت , خواف خبر , شهرستان خواف - ویکیپدیا , مولوی رحیمی شهرستان خواف خراسان , شرکت سیمان مجد خواف , خواف /// سعید شاه قاسی /// سامانه خبری خواف , دانشگاه پیام نور - واحد خواف , مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف , به زیرپورتال فرمانداری خواف خوش آمدید , حوزه علميه احناف خواف , Images for خواف , Report imagesوب سايت شبكه بهداشت و درمان شهرستان خواف , حـــــــــــــافظ تعالی خـــــــــــواف , Wikimapia , خواف نیوز-پایگاه اطلاع رسانی شهرستان خواف , خواف - ویکیپدیا , فرهنگ نامه ی خواف , آموزشگاه شهید صالحی شهرستان خواف , پورتال اداره ثبت احوال خواف > صفحه اصلی , خواف شهر میراث های ماندگار , خـــــــواف (ســــــحر) , خواف من , خواف من شهر مرزی , اخبار شهرستان خواف | خبر فارسی , تکنولوژی ، فناوری ، خواندنی ها ، آینده , تكنولوژي هاي جديد , جديدترين توليدات علمي , چرا هارد دیسک اینقدر گران شد؟ , هارد , هاردديسك , هارد اكسترنال , قيمت هارد , hard , چرا هارد گران است , درباره هارد ديسك , خاف , khaf , برندهای پرفروش در بازار چاپگر , پرينتر , چاپگر , بهترين چاپگر , بهترين پرينتر , printer , خواف آيتي , شبكه , اينترنت , فناوري اطلاعات و ارتباطات , آي تي , khafit , خواف+خواف آي تي , آموزش اينترنت , آموزش شبكه , آموزش امنيت , آموزش كامپيوتر , بروزترين سايت علمي شهرستان خواف , خبرخواف , خواف آي تي هميشه بروز , آموزش اسمبل كردن سيستم , دانلود مقالات كامپيوتر , دانلود مقالات آموزش كامپيوتر , دانلود نرم افزار مشاهده شبکه های ماهواره ای فارسی- Afra Soft 2.2 , مشاهده ماهواره , ماهواره دیدن با اینترنت , مشاهده ی شبکه ماهواره با اینترنت , ماهواره ببینیم , تماشای مستقیم تلویزیون با اینترنت , ماهواره آنلاین , مشاهده آنلاین ماهواره با اینترنت , دانلود ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسمه تعالي****اينجانب الياس باكفايت متولد 1371 شهرستان خواف در حال حاضر دانشجوي مهندسی تکنولوژی نرم افزارهای كامپيوتر مي باشم.اين مجموعه را به تمامي دوستداران اين علم تقديم مي كنم.اميدوارم با نظرات،انتقادات و پيشنهاد ما را درجهت گسترش اين مجموعه ياري كنيد.لازم به ذکر است بدون استقبال و دلگرمی شما دوستان عزیز،هیچ گاه شاهد چنین پیشرفت هایی نمی بودیم.باتشکرازهمه ی شما که باعث افتخار مایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • الی(قلب مهربون)
  • سایت تفریحی
  • عمران رود
  • خرید ساعت مچی
  • سما شارژ
  • موبایل شما
  • پی سی موبایل
  • پیروان ولایت چمن آباد
  • اخبارخواف
  • بهزیستی خواف
  • کانون فرهنگی آموزش خواف
  • *روستای فایندر*خطه ای صبور از دیارمیراثهای ماندگار*
  • احمدرضا زنگنه
  • مرتضی خاموشی
  • سنگان
  • علی زنگنه
  • غیاثیه
  • کیمته داوران خواف
  • جغرافیای خواف
  • حسین کارگز
  • روستای نهور
  • آموزش زبان انگلیسی - شهرستان خواف
  • محمدصدیق تیموری
  • دین و دنیا-سراج الدین فیروزی
  • شمس الدین مطهری
  • فعالیت هنزی(ورشرنگ)
  • چتـــروم خوافــی ها رایــتــــل چـت
  • پارس تاپ
  • پنــجره ای رو به دنیــای مــدرن...
  • اچار بی سی
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • داداشی ها
  • ویکی دانلود ها
  • زمستان موزیکـــ
  • خرید کارت شارژ
  • دانلود کتاب
  • طراحی سایت
  • اداره فرهنگ ارشاد خواف
  • میلادجامی- گرافیک
  • جزیره کامپیوتر
  • کتابخانه مجازی راز
  • بزرگ ترین وبلاگ دانلود
  • یحیی صاحبدل صافات
  • چمن آباد2
  • مدرسه فوتبال فلات شرق
  • پزشکی 90 ادریس آرزومند
  • شیمی آنلاین
  • طاها توکلی
  • ورزش خواف
  • اقتصاد خواف
  • سینا پرنده
  • خروش جاویدان
  • اخبار خواف
  • خرگرد،مهد فرهنگ
  • ایمان آرزه
  • معلمی قرن 21
  • ادبیات فارسی خواف
  • عاشقان لیونل مسی
  • محیط بان خوافی ( اختصاصی)
  • دانشجویان مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوترقدس
  • خواف-وحیدیکتا
  • پرستاری مشهد
  • گل محمد آرزومند
  • ریاضیات وزندگی
  • خواف به روایت تصویر
  • دنیای کودکانه من
  • خوافی ها
  • نشتیفان شهر آسبادها
  • خواف ؛ درس از گذشته نگاهی به آینده
  • نشتیفان
  • محمد صديق قهستاني
  • لاج شريف(خواف)
  • مهندسي كامپيوتر- نرم افزار زاهدان
  • مژن آباددیارمن
  • حـــــــــــــافظ تعالی خـــــــــــواف
  • مـــــــژن آبــــــــاد دیاری قدیمـــــی
  • هندآباد خبر
  • مهد فرهنگ
  • پزشکی و سلامت
  • نسیم ادب
  • سنگان برنجک سی تی سنگان
  • سايت خبري رشتخوار
  • زوزن .ياد ياران
  • ژنتيك-معين خبردار
  • فايندر
  • دانلودستان شهر سلامي
  • وبلاگ خبری سیوکی (شهرستان تربت حیدریه)
  • آموزش درس علوم اول راهنمايي
  • مژن آباد،کویر آرزوها
  • محله لاج
  • طبیب دل
  • محيط بان خواف
  • يادداشتهاي يك معلم
  • دانلود پاورپوینت دبیرستانی
  • دانلود كده ي آچار فرانسه
  • از خواف هستم
  • کلمات و اصطلاحات عامیانه شهرستان خواف
  • شورای دانش آموزی خواف
  • حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
  • همه ما مسافریم...
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظرشماکدام زیرشاخه ی کامپیوتر بهتر است؟
    تابلو اعلانات سایت

    خواف آی تی:

    -دهم اسفند ماه 1391 برگزاری مسابقه ی اینترنتی با جوایز ویزه به مناسبت تولد یک سالگی خواف آی تی

    -نخستین سایت ثبت شده ی شهرستان در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    -دارای گواهی ثبت در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    -افتتاح فروشگاه میزبانی وب خواف آی تی

    -تبدیل وبلاگ به سایت و طراحی چت روم باتخفیف فوق العاده

    -پیج رنک سایت از رتبه 1 به۲ افزایش یافت 

    -خواف آی تی دارنده ی بیشترین PageRankدربین تمامی سایت ها ووبلاگ های خواف

    -معرفی سایت یا وبلاگتان در خواف آی تی

    حمایت از خواف آی تی
    برای حمایت مالی از خواف آی تی اطلاعات فرم زیر را کامل نموده و توسط پرداخت آنلاین پارس پال مبلغ مورد نظر را برای ما ارسال نمایید . باتشکر
    مبلغ مورد نظر: تومان
    پرداخت کننده :
    ايميل پرداخت کننده :
    موبایل پرداخت کننده :

    آمار سایت
  • کل مطالب : 506
  • کل نظرات : 501
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 2,274
  • بازدید سال : 83,874
  • بازدید کلی : 4,051,332
  • یوزر نیم و پسورد روزانه نود32+Nod32