loading...
تیم پیشگامان علم وفناوری خواف آی تی
امکانات سایت
با سلام.خواف آی تی در خدمت شماست...لطفا روی موضوع موردنظرتان کلیک کنید.


    


خواف آی تی

خواف آی تی خواف آی تی

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2657 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (2)

S۵۲۸۲ Galaxy Star

این گوشی هوشمند که با نام  شناخته می‌شود و قیمت نهایی آن حدود ۷۰ یورو اعلام شده ارزان‌ترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود که توسط شرکت‌های مطرح و بزرگ ساخته شده است

ارزان‌ترین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت
Jelly Bean سیستم‌عامل

این گوشی هوشمند جدید به نسخه  اندروید مجهز شده است که پردازنده تک‌هسته‌ای آن یک گیگاهرتز توان دارد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به نمایشگر لمسی ۳ اینچی از نوع QVGA، دوربین دیجیتالی ۲ مگاپیکسلی، رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی اشاره کرد.
شرکت سامسونگ توضیح داده است که مدل جدید این گوشی هوشمند را تاریخ ۳۱ ژوئن یعنی حدود یک ماه دیگر با قابلیت پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم کارت وارد کشور هند می‌کند.
این گوشی هوشمند با نام S۵۲۸۲ Galaxy Star شناخته می‌شود و قیمت نهایی آن حدود ۷۰ یورو اعلام شده است و از این نظر می‌توان قیمت آن را معادل قیمت گوشی‌های معمولی موجود در بازار دانست.
کارشناسان می‌گویند این ارزان‌ترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود که توسط شرکت‌های مطرح و بزرگ ساخته شده است.
کارشناسان امیدوارند عرضه جهانی این محصول پس از کشور هند مدت زیادی به‌طول نینجامد. هنوز قیمت مدل دیگر این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از یک سیم کارت اعلام نشده است.

الیاس باکفایت بازدید : 2610 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
خواف آی تی

اگر به خاطر داشته باشید در IFA 2012 از رونمایی یک تلفن هوشمند میان قیمت دو هسته ای توسط هواوی با نام Ascend G600 و عرضه آن به بازار در آینده نزدیک خبر دادیم. یک اسمارت فون با پردازنده دو هسته ای نسبتا قدرتمند که قرار بود به خوبی از پس اندروید 4.0.4 بر بیاید و صدای دیجیتال را هم برای مان به ارمغان بیاورد.

اکنون این تلفن هوشمند با قیمتی نسبتا مناسب و قابل قبول وارد بازار ایران شده است. اگر چه ممکن است در نگاه اول احساس یک اسمارت فون فوق العاده یا لوکس را به شما ندهد و شما را چندان راضی نکند، اما اجازه دهید نگاهی دقیق تر به این دو هسته ای خوش صدای هواوی بیندازیم تا ببینیم چه در چنته دارد.
پس در ادامه مطلب باخواف آی تی همراه باشید. اختلال ایجاد می‌کنند.خواف+آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2487 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تیویروس‌ها، بدافزارها و هک بر روی دستگاه‌های موبایل کم کم در حال تبدیل شدن به یک مساله بزرگ هستند. باید یک برنامه امنیتی نصب کرد تا بتوان از آلودگی و نفوذ جلوگیری کرد. اغلب راهکارهای آنتی ویروس، ویژگی‌های دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند که از آن جمله می‌توان به حذف داده‌ها از راه دور، پشتیبان‌گیری و تعیین موقعیت مکانی دستگاه اشاره کرد.
خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2524 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
http://static.gsm.ir/Repository/images/news/ordibehesht92/p6-u06lead.jpg
آیا با کمپانی چینی هواوی آشنایی دارید؟این کمپانی در حدود 25 سال پیش تاسیس شد و کارش را از سال 2008 در زمینه تلفن همراه آغاز کرد . حتما فکر می کنید این کمپانی یک کمپانی گوش کوب ساز هست اما نه اشتباه نکنید این کمپانی در 3 ماهه اول سال 2013 در رده چهارم فروش گوشی های هوشمند پس از سامسونگ , اپل و ال جی قرار گرفت . این شرکت به شدت در حال پیشرفت است و قصد دارد سری در سرها دربیاورد . امروز عکس و مشخصات یک گوشی از این کمپانی به بیرون درز کرده است، اما ویژگی این گوشی چیست که آن را خاص می‌کند؟

گفته می‌شود این گوشی که  P6-U06 نام  دارد نازک ترین اسمارت فون دنیا خواهد بود. این گوشی در حال حاضر از Telecommunication Equipment  مجوز تولید را دریافت کرده است.ضخامت این گوشی تنها 6.18 میلیمتر یعنی ضخامت آن  1.45 میلیمتر از Iphone 5 و 3.15 میلیمتر از Htc One و 1.75 میلیمتر از Samsung Galaxy s4 باریک تر است .

اندازه این گوشی 132.6×65.56.18 میلیمتر است و تنها 120 گرم وزن دارد. مواظب باشید در اولین استفاده از این گوشی دستتان بریده نشود !!!

الیاس باکفایت بازدید : 2671 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
http://images.alldigitall.ir/agahi/top/s4.jpg
اگر نگوییم بهترین، بی شک پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S4 جزو سه گوشی برتر حال حاضر دنیاست ولی هر چیز خوبی میتواند معایبی هم داشته باشد.
این گوشی که کمتر از دو هفته ی پیش تقریبا در سراسر دنیا ارائه شده شاهد نارضایتی های متعددی از جانب خریدارانش بوده. اولین موردی که توسط برخی کاربران مشاهده شده، تغییر رنگ صفحه نمایش در هنگام بالا و پایین کردن سریع صفحه های مختلف است. همچنین در موردی مشاهده شده که هنگام تنظیم نور صفحه و با کاهش نور، صفحه به رنگ بنفش و صورتی متمایل شده و پس از بازگشت به حالت قبل، رنگ صفحه نیز به حالت عادی باز گشته است. البته از آنجایی که صفحه نمایش S4 اولین صفحه نمایش AMOLED فول اچ دی محسوب میشود، اتفاق چنین مواردی دور از ذهن نیست و برای بهبود این صفحه نمایش ها باید به سامسونگ وقت داد. درباره ی این مشکل هنوز هیچ پاسخ رسمی از طرف سامسونگ بیان نشده.
مورد دیگری که مشاهده شده کمبود بیش از حد حافظه ی داخلی در اختیار کاربر است. برای مثال در سری 16 گیگابایتی فقط 7گیکابایت در اختیار کاربر است. البته با توجه به قدرت بالای پردازنده و بالا بودن رزولوشن صفحه نمایش اشغال این فضای زیاد منطقی است و نباید وجود درگاه کارت حافظه را هم نادیده گرفت. سامسونگ هم از مشتریان خواسته که برای رفع این مشکل کارت حافظه خریداری کنند! زحمت کشیده!
و سرانجام آخرین موردی که از مشکلات اساسی این گوشی ذکر شده، داغ شدن بیش از حد این دستگاه حتی در مصرف های سبک است. این موضوع توسط افراد زیادی مطرح شده و در برخی موارد و در کاربری های سنگین مثل بازی، دمای دستگاه 122درجه ی فارنهایت یا 50درجه ی سانتیگراد ذکر شده است که بسیار رقم بالایی است. همچنین فردی ذکر کرده که درصورت چک کردن ایمیل و یک وب گردی ساده، دمای گوشی از 27 درجه در حالت عادی به 37 درجه افزایش می یابد. برخی از کاربرها گوشی خود را تعویض کرده اند ولی پس از تعویض هم شاهد همین مشکل گرم شدن بیش از حد گوشی بوده اند.
برای جلوگیری از کاهش محبوبیت، سامسونگ باید سریعا به برطرف کردن این مشکلات بپردازد.
اگر شما هم این گوشی را دارید و شاهد مشکلاتی مشابه و یا مشکلی دیگر بوده اید با ما در میان بگذارید.
الیاس باکفایت بازدید : 2678 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تی
به وسیله نرم افزار ایران پلاک شما می توانید از شماره پلاک ماشین مخصوص هر استان مطلع شوید.
در سیستم جدید پلاک گذاری خودرو ها برای هر استان و شهرستان از یک عدد مخصوص استفاده می شود که نشان گر آن استان است.

به وسیله نرم افزار ایران پلاک شما می توانید از شماره پلاک ماشین مخصوص هر استان مطلع شوید.

خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2596 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
صلام دوسطان عظیذ خواف آی طی..این متلب را حطما بخونید...مرثی
یک قاضی آمریکایی که قانونی مبنی بر جریمه 25 دلاری برای کسانیکه تلفن همراهشان در دادگاه بصدا در می آید وضع کرده بود؛این قانون را علیه خودش نیز اجرا کرد.

گوشی موبایل قاضی "گریموند فویت" هنگامی به صدا در آمد که او ریاست جلسه دادگاهی درباره پرونده خشونت خانگی را برعهده داشت و دادستان در حال قرائت موارد حقوقی شکایت نامه بود.

پس از پایان جلسه محاکمه، قاضی با صدور حکمی، خود را به دلیل تحقیر دادگاه، به پرداخت 25 دلار جریمه محکوم کرد و پس از صدور این این حکم علیه خودش،به سرعت این مبلغ را پرداخت کرد.

این قاضی به سخت گیری بسیار درباره منع استفاده از گوشی موبایل در سالن دادگاه مشهور است،علاوه بر این، در خارج از سالن دادگاه نیز تابلویی نصب شده که هشدار میدهد افرادی که ممنوعیت استفاده از موبایل در دادگاه را نادیده می گیرند به پرداخت 25 دلار محکوم می شوند.

خود قاضی فویت اضافه کرد: در تنگنا قرار گرفتم زیرا اطمینان داشتم هیچ وقت چنین اتفاقی برای من نمی افتد.

وی افزود: گوشی موبایلم را به تازگی تغییر داده ام،گوشی جدید لمسی است و هنوز به کار کردن با آن عادت نکرده ام به همین دلیل او به صورت اشتباه، گوشی ام را سایلنت کرده بودم نه خاموش.

این قاضی قبل از این هم شماری از افراد از جمله وکلای دادگستری، افسران پلیس و افرادی عادی را به دلیل استفاده از موبایل و زنگ خوردن آن در جلسه دادگاه جریمه کرده بود.

منبع:پایگاه خبری انتخاب

الیاس باکفایت بازدید : 2422 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تی اندورید
سیستم عامل آندروید، سالها قبل برای گوشی های هوشمندو تبلت ساخته نشده بود.

اندی روبین که چندی پیش از سمت مدیر آندروید در کمپانی گوگل کنار گذاشته شد، اعلام کرد در ابتدا این سیست عامل نه برای گوشی های هوشمند، بلکه برای دوربین ساخته شده بود.

به گفته وی که با پی سی ورلد مصاحبه کرده، آندروید مخصوص دوربینهای دیجیتالی ساخته شد و بعدا روی سایر دستگاههای دیجیتال مانند گوشی هوشمندو تبلت سوار شد.

اندی روبین که در کنفرانس اقتصادی در توکیو شرکت کرده بود افزود گوگل آندروید را در سال 2005 خرید و در همان زمان نقشه ریخته بود تا یک پلتفورم ویژه طراحی شود تا عکسهای دوربین از طریق محیط کلود، به سرور مورد نظر منتقل گردد.

بعد از اینکه متوجه شد که بازار دوربین های دیجیتال خیلی هم وسیع نیسد و بازار اشباع شده، گوگل تصمیم گرفت تا سیستم عامل مذکور را وارد تلفن های موبایل کند و این چنین بود که از دوربین به سوی موبایل و گوشی های هوشمندو بعد تبلت مهاجرت کرد.

در این میان گوگل، هزینه زیادی برای نقل و انتقال انجام نداد، چرا که همان پلتفورم و همان ترکیبات نرم افزاری عینا و به سادگی از دوربین به موبایل منتقل گردید.

سامسونگ گلکسی کمرا یا همان دوربین دیجیتال سامسونگ نمونه بارزی از این موضوع نهفته در دل اندی روبین است که سالها آنرا نگه داشته و به کسی نگفته بود، چرا که تا ماه قبل مدیر آندروید در گوگل بود!

مرجع :خبرآنلاین

الیاس باکفایت بازدید : 2602 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تی
در طول تاریخ ۲۰ ساله PDA ها و تلفن‌های همراه هوشمند همیشه یک جنگ در بین سازندگان در بعد طراحی و همچنین ساخت با کیفیت‌تر تلفن همراه وجود داشته است و البته حالا یک سوال نیز به تازگی در بین کاربران تلفن‌های همراه هوشمند مطرح شده است که حافظه داخلی بهتر است یا حافظه داخلی تلفن همراه و البته سوال را می‌توان این گونه نیز مطرح کرد که بازدهی تلفن همراه در زمانی که از حافظه داخلی استفاده می‌کند بهتر است یا زمانی که تلفن همراه از مموری کارت بهره می‌برد دارای کارایی بالاتری است؟
خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2489 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

www.khafit.ir

کاربران محترم سایت خواف آی تی سلام.

شما برای شما جدید ترین نرم افزار بهینه ساز ۲۰۱۳ اندرویدی را قرار دادیم. برنامه مدیریتی اندرویدی Simple Task Killer با نابود کردن فایل های سیاه اضافی و بستن برنامه های بی مصرف کمک زیادی در صرفه جویی مصرف باتری گوشی شما می کند. شما قادرید از همه ی امکانات نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید. برای close کردن Application ها فقط یک بار روی برنامه کلیک کنید تا همه مراحل به آسانی انجام پذیرد. از قابلیت های ویژه این اپلیکیشن نمایش جزئیات برنامه ها . تماشای مصرف CPU. دیدن حافظه در دسترس، چشم بستن از فرمت های اضافی، نمایش مقدار باقی مانده باتری و … می باشد. و همچنین برنامه پایین دارای یک ویدجت جهت دسترسی سریع و آسان به برنامه و بستن برنامه ها می باشد.

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2647 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خواف آی تیکاربران خواف آی تی شما و کسانی که عاشق گل و مخصوصا گل رز هستید. اینبار برای شما یک لایو والپیپر سه بعدی با موضوع گل رز آماده کرده ایم که می توانید برای دانلود و دیدن محیط ۳D Rose به ادامه مطلب بروید. گل رز های این لایو والپیپر اندرویدی ۳D Rose با هر رنگ که بخواهید در دسترستان خواهد بود و همیشه از تماشای آن در زمینه اندروید خود لذت خواهید برد. جدای ار تماشای گل رز ها و لذت آن اضافه می کنم که هر رنگ رز در گذشته و حال معانی و منظور های خاصی را می رساند .

در دوره رنسانس سمبل شهادت و جان گذشتگی، عشق آسمانی و بعد از آن نشانه آرامش . نعمت و صلح بوده است. همچنین شما قادرید زاویه نمایش گل ها را با انگشتانتان تنظیم کنید. برای تغییر رنگ گل ها باید به تنظیمات بروید که بسیار آسان است. باتشکر خواف آی تی

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2865 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

www.mobileshoma.comاپلیکیشن اندرویدی Speed View یک سرعت سنج حرفه ای می باشد که توسط Gps گوشی شما می تواند سرعت فعلی . حداکثر سرعت و سرعت متوسط وسیله ای که در آن قرار دارید را به آسانی بسنجد و به شما نشان دهد. همچنین این برنامه speed سنج کل مسافت و زمان طی شده در یک سفر را در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار اندرویدی پیش روی شما برای کسانی که پیاده روی . دوچرخه سواری و موتورسواری می کنند یا با خودرو حرکت می کنند بسیار مناسب است و می تواند سرعت و جهت حرکت و همچنین مسافت و زمان طی شده را با استفاده از GPS گوشی اطلاع دهد. ازقابلیت های جذاب این برنامه داشتن یک قطب نمای خطی پیشرفته می باشد. همچنین برنامه فوق نموادر سرعت شما را به صورت گرافیکی در اختیار شما قرار می دهد.

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2649 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بالاخره انتظار‌ها به پایان رسید، گلکسی اس ۴ دیروز توسط سامسونگ ارائه جهانی شد. امروز خبرهایی شنیدیم که این گوشی به تعداد بسیار محدود وارد بازار ایران شده است. قیمتی که ما از منابع خود در بازار شنیده‌ایم در حدود ۳٫۶۰۰٫۰۰۰ هزار تومان است. همانطور که مشاهده می‌کنید این قیمت بسیار غیر منطقی است، و علت این گرانی بیش از حد نیز همان تعداد بسیار کم این گوشی در بازار و نوبرانه بودن آن است. اگر علاقه زیادی به خرید این گوشی دارید به شما توصیه می کنیم تا آخر این هفته منتظر باشید، ما از گوشه و کنار خبرهایی شنیده‌ایم که تا آخر هفته این گوشی پرطرفدار با قیمت مناسب‌تر و به تعداد بیشتر وارد بازار خواهد شد.

موبایل شما 2

الیاس باکفایت بازدید : 3193 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تی
اگر مي خواهيد بدانيد كه چه كسي به شما راست مي گه و چه كسي دروغ؛ كافي تا اين نرم افزار را بر روي گوشي همراه خود دانلود كنيد.

 طرز استفاده از اين نرم افزار بسيار ساده است تنها كافي است از دوست خود بخواهيد تا انگشت خود را بر روي صفحه گوشي همراه شما قرار دهد تا گوشي شما با اسكن انگشت و سنجيدن استرس و... دروغ و يا راستگويي را مشخص كند.
خواف آی تی


الیاس باکفایت بازدید : 2475 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)
این نرم افزار دارای بیش از سه هزار موضوع برای جستجو بوده و از کتب معبران بزرگی همچون امام صادق (ع)، حضرت یوسف و جابر مغربی تشکیل شده است.

دیدن خواب و رویا همیشه برای انسان امری پیچیده و غریب بوده و در طول تاریخ پیامبران، عرفا و افراد بسیاری مجذوب کشف رمز و رازهای آن شده اند.
اورژانس IT در این گزارش کاملترین نرم افزار تعبیر خواب را بالغ بر بیست کتاب معتبر در دو نسخه ویژه تلفن همراه و رایانه برای کاربران تهیه نموده است.
شما می توانید بیش از سه هزار موضوع را در این نرم افزار جستجو کرده و تعابیر معبران بزرگ را در خصوص رویاهای خود مشاهده کنید.

این نرم افزار شامل کتاب های زیر می باشد:
  • تعبیر خواب امام جعفر صادق (ع)
  • تعبیر خواب جابر مغربی
  • تعبیر خواب ابراهیم کرمانی
  • تعبیر خواب حضرت یوسف (ع)
  • تعبیر خواب حضرت دانیال (ع)
  • تعبیر خواب خالد اصفهانی
  • تعبیر خواب عبدالله عباس
  • تعبیر خواب جاحظ
  • تعبیر خواب اسماعیل بن اشعث
  • تعبیر خواب علامه مجلسی (ره)
  • تعبیر خواب محمد بن سیرین
  • تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی
  • تعبیر خواب فروید
  • تعبیر خواب هانس کورت
  • تعبیر خواب اچ میلر
  • تعبیر خواب آنلی بیتون
  • تعبیر خواب لیلا برایت
  • تعبیر خواب لوک اوبنتهاو
  • تعبیر خواب تام چت ویندرا
  • کتاب سرزمین رویاها
  • خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2521 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

بیش از چهار دهه از اختراع اولین تلفن قابل حمل می‌گذرد و این وسیله تا کنون توانسته بسیاری از لوازم و تکنولوژی‌ها را با خود همراه کرده و شکل قدیمی آنها را از زندگی‌های امروزی حذف کند.

   10 وسیله ای که توسط تلفن‌های همراه از بین رفته‌اند را معرفی می‌کند.

 
1- دفتر ثبت یادداشت‌ها
با اختراع تلفن همراه و ساخت نرم‌افزارهای یادداشت الکترونیکی دفترچه‌های یادداشت تا حد زیادی از بین رفته‌اند و کمتر کسی از این وسیله استفاده می‌کند.

2- ساعت‌های هشدار دهنده
با استفاده از زنگ هشدار تلفن‌های همراه،کمتر کسی از ساعت‌های زنگدار برای بیدار شدن و یادآوری کارها استفاده می‌کند.

3- دستگاه‌های موقعیت یاب
با نصب سنسور موقعیت یاب روی تلفن‌های همراه،دستگاه‌های معمولی موقعیت یاب محبوبیت قبل خود را از دست داده و با موبایل‌ها جایگزین شدند.

4- ساعت مچی
یکی از مهم‌ترین لوازمی که کاربرد اصلی خود را با اختراع تلفن همراه از دست داده ساعت‌های مچی می‌باشند که بیشتر به عنوان یک وسیله زینتی استفاده می‌شوند.
5- تلفن‌های معمولی
تلفن‌های معمولی نیز تحت تاثیر تلفن‌های همراه قرار گرفته و درصد بالایی از کارآیی خود را از دست داده‌اند.

6-رادیو‌های ترانزیستوری
امروزه تلفن‌های همراه با دارا بودن گیرنده امواج رادیویی توانسته‌اند کاربران رادیو‌های بزرگ را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و باعث کمرنگ شدن تعداد کاربران رادیو‌های معمولی شوند.

7- پخش کننده‌های موسیقی
تلفن‌های همراه جدید با پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری کاربران بسیاری را جذب کرده‌اند و این قابلیت یکی از علل پر طرفدار بودن این وسیله به شمار می‌رود.
8- ضبط کننده‌های صوت
دستگاه‌های رکوردر و ضبط‌کننده صدا هم از جمله لوازمی هستند که جای خود را به تلفن‌های همراه داده‌اند.

9- دوربین‌ها
استفاده از دوربین‌های قوی روی تلفن‌های همراه باعث شده تا دوربین‌های عکاسی غیر حرفه ای به یک وسیله بدون کاربرد تبدیل شوند.البته دوربین به کار رفته در تلفن‌های همراه هنوز جای دوربین‌های حرفه ای را نگرفته‌اند.

10- کارت‌های اعتباری
نرم افزارهای متعددی روی تلفن‌های همراه نصب می‌شوند که به موبایل بانک‌ها معروف شده‌اند و با استفاده از آنها دیگر نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری نخواهید داشت.
الیاس باکفایت بازدید : 3446 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)
نرم افزار شناسایی محل تولد افراد + دانلود
سلام دوستان گلم.شرمنده یه هفته کنارتون نبودم.
حالا اومدم و سعی می کنم پست های جذابی براتون بزارم.باماهمراه باشید..
با استفاده از اپلیکیشن  Brith Finderمحل تولد افراد را با استفاده از کد ملی شناسایی کنید.
 این نرم افزار علاوه بر تشخیص محل صدور از طریق ۳ رقم اول کد ملی، دارای امکانات زیر نیز می باشد:
- تشخیص صحت کد ملی
- خواندن کد ملی از طریق بارکد پشت کارت
- تشخیص صحت کد ملی از طریق بارکد
- امکان رویت ۳ رقم ابتدایی مربوط به هر استان و شهرستان
- رابط کاربری بسیار زیبا
- مشخص کردن هر استان بر روی نقشه
- دسترسی به راهنما از منوی تنظیمات

برای دانلود این اپلیکیشن اندرویدی به ادامه ی مطلب بروید....ممنونم.

قابل اجرا در اندرويد 2.2 به بالا


الیاس باکفایت بازدید : 2815 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (1)
سلام دوستان ... من احسان باکفایت (نویسنده بخش موبایل و تبلت خواف آی تی) فرارسیدن سال جدید رو به شما عزیزان تبریک میگم و امیدوارم خوش و خرم باشید
به نظر شما کدام اسمارت فون قدرتمندترین خواهد بود ؟
Sumsung Galaxy s4/Iphone 5/Xperia Z/Lg Nexus 4 / BB Z10
کدام یک ؟؟؟؟
با ما همراه باشید تا بدانید کدام یک از اسمارت فون ها برترین خواهد بود..
به نقل از احسان باکفایت
ادامه مطلب را از دست ندهید
الیاس باکفایت بازدید : 2965 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (1)
ژاپن یکی از زلزله خیز ترین کشورهای دنیاست.
به گزارش کنجکاو ، در همین راستا این کشور به دنبال استفاده از تکنولوژی های مختلف برای هشدار به مردم و کاهش تلفات در هنگام زلزله است.
ابتکار جدید ژاپنی ها ساخت چراغ قوه ای است که در هنگام زلزله مردم را آگاه می کند. این امر از طریق امواج رادیویی انجام می گیرد و با صدایی مخصوص لرزشهای کوچک لایه های داخلی را هم اطلاع رسانی می کند.

چراغ قوه LED هشدار دهنده زلزله,چراغ قوه,زلزله

ضمنا نگران تمام شدن شارژ این چراغ قوه نباشید چون می تواند 14 ساعت درخود شارژ را نگه دارد و با رابط مخصوص با موبایل شما هم شارژ می شود.

باتشکرمرکزآموزش تخصصی خواف آی تی..

الیاس باکفایت بازدید : 2569 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)
بعد از ماه ها انتظار ساعت 2:30 دقیقه 25 اسفند 91  پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی  ((GALAXY SIV)) در نیویورک رونمایی شد که دارای ویژگی های بی نظیری می باشد و بی شک آن را به بهترین گوشی دنیا تبدیل کرده است . سامسونگ خود را با معرفی این گوشی متمایز نمود
حال باید نگاه کرد شرکت های رقیب مانند اپل , ال جی , مایکروسافت و ... چه چیز  در نظر دارند تا  گلکسی SIV را شکست دهند
 بنظرشما آیا به Galaxy SIV خواهند رسید یا ... ؟ لازم به ذکر است این گوشی اواخر فروردین 92 به فروش خواهد رسید .
با خواف آی تی همراه باشید تا ویژگی های این اسمارت فون بی نظیر را به شما معرفی کنیم
به نقل از احسان باکفایت

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
باسمه تعالي****اينجانب الياس باكفايت متولد 1371 شهرستان خواف در حال حاضر دانشجوي مهندسی تکنولوژی نرم افزارهای كامپيوتر مي باشم.اين مجموعه را به تمامي دوستداران اين علم تقديم مي كنم.اميدوارم با نظرات،انتقادات و پيشنهاد ما را درجهت گسترش اين مجموعه ياري كنيد.لازم به ذکر است بدون استقبال و دلگرمی شما دوستان عزیز،هیچ گاه شاهد چنین پیشرفت هایی نمی بودیم.باتشکرازهمه ی شما که باعث افتخار مایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • الی(قلب مهربون)
  • سایت تفریحی
  • عمران رود
  • خرید ساعت مچی
  • سما شارژ
  • موبایل شما
  • پی سی موبایل
  • پیروان ولایت چمن آباد
  • اخبارخواف
  • بهزیستی خواف
  • کانون فرهنگی آموزش خواف
  • *روستای فایندر*خطه ای صبور از دیارمیراثهای ماندگار*
  • احمدرضا زنگنه
  • مرتضی خاموشی
  • سنگان
  • علی زنگنه
  • غیاثیه
  • کیمته داوران خواف
  • جغرافیای خواف
  • حسین کارگز
  • روستای نهور
  • آموزش زبان انگلیسی - شهرستان خواف
  • محمدصدیق تیموری
  • دین و دنیا-سراج الدین فیروزی
  • شمس الدین مطهری
  • فعالیت هنزی(ورشرنگ)
  • چتـــروم خوافــی ها رایــتــــل چـت
  • پارس تاپ
  • پنــجره ای رو به دنیــای مــدرن...
  • اچار بی سی
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • داداشی ها
  • ویکی دانلود ها
  • زمستان موزیکـــ
  • خرید کارت شارژ
  • دانلود کتاب
  • طراحی سایت
  • اداره فرهنگ ارشاد خواف
  • میلادجامی- گرافیک
  • جزیره کامپیوتر
  • کتابخانه مجازی راز
  • بزرگ ترین وبلاگ دانلود
  • یحیی صاحبدل صافات
  • چمن آباد2
  • مدرسه فوتبال فلات شرق
  • پزشکی 90 ادریس آرزومند
  • شیمی آنلاین
  • طاها توکلی
  • ورزش خواف
  • اقتصاد خواف
  • سینا پرنده
  • خروش جاویدان
  • اخبار خواف
  • خرگرد،مهد فرهنگ
  • ایمان آرزه
  • معلمی قرن 21
  • ادبیات فارسی خواف
  • عاشقان لیونل مسی
  • محیط بان خوافی ( اختصاصی)
  • دانشجویان مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوترقدس
  • خواف-وحیدیکتا
  • پرستاری مشهد
  • گل محمد آرزومند
  • ریاضیات وزندگی
  • خواف به روایت تصویر
  • دنیای کودکانه من
  • خوافی ها
  • نشتیفان شهر آسبادها
  • خواف ؛ درس از گذشته نگاهی به آینده
  • نشتیفان
  • محمد صديق قهستاني
  • لاج شريف(خواف)
  • مهندسي كامپيوتر- نرم افزار زاهدان
  • مژن آباددیارمن
  • حـــــــــــــافظ تعالی خـــــــــــواف
  • مـــــــژن آبــــــــاد دیاری قدیمـــــی
  • هندآباد خبر
  • مهد فرهنگ
  • پزشکی و سلامت
  • نسیم ادب
  • سنگان برنجک سی تی سنگان
  • سايت خبري رشتخوار
  • زوزن .ياد ياران
  • ژنتيك-معين خبردار
  • فايندر
  • دانلودستان شهر سلامي
  • وبلاگ خبری سیوکی (شهرستان تربت حیدریه)
  • آموزش درس علوم اول راهنمايي
  • مژن آباد،کویر آرزوها
  • محله لاج
  • طبیب دل
  • محيط بان خواف
  • يادداشتهاي يك معلم
  • دانلود پاورپوینت دبیرستانی
  • دانلود كده ي آچار فرانسه
  • از خواف هستم
  • کلمات و اصطلاحات عامیانه شهرستان خواف
  • شورای دانش آموزی خواف
  • حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
  • همه ما مسافریم...
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظرشماکدام زیرشاخه ی کامپیوتر بهتر است؟
    تابلو اعلانات سایت

    خواف آی تی:

    -دهم اسفند ماه 1391 برگزاری مسابقه ی اینترنتی با جوایز ویزه به مناسبت تولد یک سالگی خواف آی تی

    -نخستین سایت ثبت شده ی شهرستان در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    -دارای گواهی ثبت در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    -افتتاح فروشگاه میزبانی وب خواف آی تی

    -تبدیل وبلاگ به سایت و طراحی چت روم باتخفیف فوق العاده

    -پیج رنک سایت از رتبه 1 به۲ افزایش یافت 

    -خواف آی تی دارنده ی بیشترین PageRankدربین تمامی سایت ها ووبلاگ های خواف

    -معرفی سایت یا وبلاگتان در خواف آی تی

    حمایت از خواف آی تی
    برای حمایت مالی از خواف آی تی اطلاعات فرم زیر را کامل نموده و توسط پرداخت آنلاین پارس پال مبلغ مورد نظر را برای ما ارسال نمایید . باتشکر
    مبلغ مورد نظر: تومان
    پرداخت کننده :
    ايميل پرداخت کننده :
    موبایل پرداخت کننده :

    آمار سایت
  • کل مطالب : 506
  • کل نظرات : 501
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 570
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,900
  • بازدید ماه : 1,900
  • بازدید سال : 83,500
  • بازدید کلی : 4,050,958
  • یوزر نیم و پسورد روزانه نود32+Nod32