loading...
تیم پیشگامان علم وفناوری خواف آی تی
امکانات سایت
با سلام.خواف آی تی در خدمت شماست...لطفا روی موضوع موردنظرتان کلیک کنید.


    


خواف آی تی

خواف آی تی خواف آی تی

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 4339 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (1)

باسلام خدمت تمامی هواداران سایت

Advanced System Protector نام این نرم افزار است و با آن می توانید فایل های مخربی که در برنامه ها، کوکی ها ، رجیستری و فایل ها و پوشه ها به صورت مخفی قرار دارند را به طور کامل شناسایی و آن را حذف نمایید .

با کمک این نرم افزار می توانید سرعت رایانه خود را تا 100 برابر بالا ببرید.

راه های مختلفی برای افزایش سرعت رایانه ها وجود دارد. بین اکثر مردم هم تعویض ویندوز برای افزایش سرعت رایانه متداول است ولی قبل از هر کاری این نرم افزار را امتحان کنید و از سرعت بالای رایانه خود لذت ببرید.
این نرم افزار از راه اسکن کردن از کامپیوتر فایل های مخرب را پیدا و آنها را حذف می کند.

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2750 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
 آنتي ويروس هاي تقلبي را شناسايي و ويندوز رايانه خود را نجات دهيد + دانلودشايد براي هركدام از ما پيش آمده باشد كه فريب نام برخي محصولات امنيتي به ظاهر معتبر را خورده و آنها را در سيستم خود نيز نصب كرده باشيد. غافل از اينكه اينها خود منبع و عامل ورود بسياري از ويروس ها و... مي باشند.

Remove Fake Antivirus 1.76 نام نرم افزاری جالب برای شناسایی و حذف آنتی ویروس های تقلبی و مشکل سازی است که بر روی سیستم شما نصب شده اند و ممکن است به ویندوز شما آسیب برسانند

خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2709 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (1)

استفاده از رمز عبور یکی از روش های معمول محافظت از اطلاعات در سیستم های کامپیوتری می باشد. همانطور که می دانید زمانیکه شما رمز عبورتان را در برنامه ای وارد می کنید، کاراکترهای پسورد به صورت ستاره ای ذخیره می شوند.  به طور مثال رمز عبور ایمیلتان به صورت ستاره ای در مرورگر سیستم ذخیره شده است اما شما آنرا از یاد برده اید، در اینجا به راحتی با کمک این برنامه می توانید از پسورد ستاره ای عبور کرده و کاراکترهای پسورد واقعی را مشاهده کنید. همچنین برای استفاده از این نرم افزار نیازی به نصب ان نخواهید داشت زیرا برنامه به صورت پرتابل بوده و شما می توانید آنرا در یو اس بی فلش یا سی دی ذخیره کنید و در هر کجا که به ان نیاز داشتید، با یک کلیک آنرا اجرا نمایید

خواف+آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2797 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
باسلام دراین پست تعدادی والپیپر تقویم 1392 برایتان آماده نموده ایم  تا کاربران تصاویر تکراری و خسته کننده محیط دسکتاپ خود را عوض کننده و رنگ و لعاب تازه ای به محیط دسکتاپ خود بدهند.برای دریافت به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید...  
 
...:::  خـردادی هـا تـولـدتـان مـبـارک  :::...
 


خواف+آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 4990 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (2)
با عرض سلام خدمت تمامی هواداران و بازدیدکنندگان سایت خواف آی تی:

واسه این ساعت آموزش جامع و کاملا تصویری آپدیت آنتی ویروس نود 32 رو واستون آماده کردم امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیره.

این بسته شامل:

  1. دانلود آنتی ویروس نود32
  2. آموزش تصویری آپدیت نود32
  3. دانلود آپدیت آنتی ویروسNod32


  • بسته ی یک :دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود32+اسمارت سکیورتی

دانلود آپدیت آنتی ویروس Nod32(رجوع به لینک)

حجم : 50 مگابایت


خواف,خواف شريف,خبارخواف,شهرستان خواف,الياس باكفايت,آموزش كامپيوتر

  • بسته ی دو : آموزش  آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود32+اسمارت سکیورتی

آموزش آپدیت آفلاین  آنتی ویروس Nod32ورژن 4

آموزش آپدیت آفلاین  آنتی ویروس Nod32ورژن 5

  • بسته ی سه : دانلود  آنتی ویروس نود32+اسمارت سکیورتی

دانلودآنتی ویروس Nod32ورژن 6

الیاس باکفایت بازدید : 2487 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تیویروس‌ها، بدافزارها و هک بر روی دستگاه‌های موبایل کم کم در حال تبدیل شدن به یک مساله بزرگ هستند. باید یک برنامه امنیتی نصب کرد تا بتوان از آلودگی و نفوذ جلوگیری کرد. اغلب راهکارهای آنتی ویروس، ویژگی‌های دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند که از آن جمله می‌توان به حذف داده‌ها از راه دور، پشتیبان‌گیری و تعیین موقعیت مکانی دستگاه اشاره کرد.
خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2369 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سوال کننده:محمدیاسین

طبقه ی سوال:ویندوز//خواف,خوا

سوال از خواف آی تی:

سلام

چرا وقتی من سوال کلاس ششم دانلود می کنم کامپیوترم نمیخونه تو رو خدا سریع 4 روز دیگه امتحان دارم

پاسخ خواف آی تی:
سلام یاسین جان.خیلی خوشحالم ازاینکه نونهالانی مثل تو به جمع هواداران خواف آی تی پیوسته اند.
خدمتت عرض کنم که برای اینکه بتونی اون نمونه سوالاتو اجراکنی به دو نرم افزار نیاز داری که نصبشون کنی.
حال برای دریافت این نرم ازفزارها از لینک های زیر کمک بگیر.هردو نرم ازفزار زیر را دانلود کن و بعد از نصبشون حالا راحت میتونی نمونه سوالاتو بخونی و انشالله که درامتحانتم موفق باشی.باتشکر
نرم افزار فشرده سازی فایل ها – WinRAR v4.11 x86/x64
نرم افزار مشاهده فایل های پی دی اف – Adobe Reader XI 11.0.1

------------------------------------------------------------------------------
از حسن اعتماد شما به تیم پیشگامان خواف آی تی متشکریم..
شما هم سوالاتتونو ازمابپرسید و درکمترین زمان پاسخشان را درایمیلتان ،روی همین سایت و بصورت پیامک روی گوشیتون مشاهده نمایید..باتشکر


کلیک کنید... سوال ازشما پاسخ ازما

الیاس باکفایت بازدید : 2551 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شما با استفاده از یک رابط گرافیکی، به راحتی می توانید با چند گام ساده از داده های خود بکاپ گرفته و در صورت بروز هر گونه مشکلی با صرف زمانی کم داده های خود را بازگردانید. این برنامه به گونه ای طراحی شده تا شما به آسانی از آن استفاده کرده و از داده های خود با ویژگی های بکاپ و ... محافظت کنید.

خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2442 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خواف آی تی

نسخه جدید نرم افزار قدرتمند CCleaner را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های اضافی از سیستم را حذف کنید و سرعت کامپیوتر خود را تا حد بسیار زیادی بهینه کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت پاک سازی ردپاها از فعالیت های آنلاین شما مانند تاریخچه اینترنت شما را نیز دارد. علاوه بر آن این برنامه به طور کامل رجیستری شما را از برنامه ها و کلید های بلا استفاده که از برنامه های حذف شده به جا مانده ، پاک کرده و سرعت سیستم شما را افزایش می دهد. اما بهترین قسمت این برنامه این است که به سرعت تمام این کارها را انجام میدهد و حتی شما را در برابر سایت های آلوده و تبلیغات آزار دهنده حفظ می کند.
خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2682 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سوال کننده:مجید

طبقه ی سوال:ویندوز//خواف,خوا

سوال از خواف آی تی:

سلام خسته نباشید دکمه پاور رو میزنم کامپیوتر روشن نشده خاموش میشه در کیس رو هم چند باری باز کردم و فیوز پاور رو هم عوض کردم اما نشد چند بار سوکت ریست و پاور رو در اوردم و دوباره وصل کردم.اینجوریه که تا روشن میکنم بعد از چند ثانیه فن cpu کار میکنه دوباره خاموش میشه حتی ب دو ثانیه هم نمیکشه لطفا هر چه زودتر جواب بدین .مرسی

پاسخ خواف آی تی: سلام و خسته نباشید..
خاموش شدن سیستم علت های زیادی داره
از جمله ویندوز - ویروس - تداخل سخت افزاری - دمای قطعات - پاور و مین که باید تست بشن.
گاهی وقتها اتفاق می افتد که در حین کار با کامپیوتر، ناگهانی کامپیوترتان خاموش می شود. اگر کامپیوترتان را دوباره روشن کنید، باز هم این اتفاق می افتد. حالا دلیل این کار چیست؟
ول باید پاور را امتحان کنید. احتمال دارد پاور نیم سوز شده باشد. اما اگر با امتحان کردن پاور باز هم این مشکل ادامه داشت،عمده ترین دیلیل این کار، گرم شدن سی پی یو هست.
حالا باید چیکار کرد؟
شما کیس را باز کنید و ببینید فن سی پی یو کار می کند یا نه؟ اگر کار نکرد آن را عوض کنید. اگر کار می کند فن را باز کنید و بین فن و سی پی یو خمیر مخصوصی که خمیر سیلیکون هست بمالید. باید یک چسبندگی بین این دو ایجاد شود تا خنکی فن به سی پی یو انتقال پیدا کند که خمیر این کار را انجام می دهد.
به احتمال زیاد مشکلتان حل می شود. اگر نشد باید به دنبال نشانه های دیگری در سی پی یو بگردید.
------------------------------------------------------------------------------

از حسن اعتماد شما به تیم پیشگامان خواف آی تی متشکریم..
شما هم سوالاتتونو ازمابپرسید و درکمترین زمان پاسخشان را درایمیلتان ،روی همین سایت و بصورت پیامک روی گوشیتون مشاهده نمایید..باتشکر


کلیک کنید... سوال ازشما پاسخ ازما

الیاس باکفایت بازدید : 2678 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تی
به وسیله نرم افزار ایران پلاک شما می توانید از شماره پلاک ماشین مخصوص هر استان مطلع شوید.
در سیستم جدید پلاک گذاری خودرو ها برای هر استان و شهرستان از یک عدد مخصوص استفاده می شود که نشان گر آن استان است.

به وسیله نرم افزار ایران پلاک شما می توانید از شماره پلاک ماشین مخصوص هر استان مطلع شوید.

خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2970 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

04-21-2013 01-02-08 AM

خواف آی تی

تا حالا باید مطلع شده باشید که پلیس آمریکا موفق شده است، مظنون دوم حادثه بمب‌گذاری بوستون -جوهر سارنایف- را دستگیر کند، او هم‌اینک در بیمارستان بستری است، مظنون اول، برادر جوهر -تیمورلنگ- هم پیش از او در جریان درگیری با پلیس کشته شده بود.

در ادامه پست‌های قبلی «یک پزشک» در مورد حوادث بوستون می‌خواهیم بررسی کنیم که فناوری چگونه به شناسایی این دو برادر چچنی و دستگیری یکی از آنها کمک کرده است.

آمریکا و مردان و زنان آژانس‌های امنیتی این کشور تا دیروز، پنج روز پرالتهاب را سپری کردند، آنها در این پنج روز به کمک فناوری تلاش بسیاری کردند تا بتوانند آرامش را به شهر برگردانند.

الیاس باکفایت بازدید : 2849 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تیباتوجه به اهمیت این نرم‌افزارها و نیاز ضروری تمام کاربران رایانه به آنها، امروزه مشاهده می‌کنیم که نرم‌افزارهای متنوعی از سوی شرکت‌های مختلف برای مقابله با انواع بدافزارها طراحی شده‌ا‌ند که هریک از قیمت، امکانات و درجه اعتبار خاصی نیز برخوردارند. باتوجه به موارد بالا،  فهرستی از بهترین نرم‌افزارهای ویروس‌یاب را به شما معرفی کنیم که مخصوص کاربران خانگی طراحی شده‌ و استفاده از آنها برای این کاربران رایگان است. پس اگر توان پرداخت هزینه برای نرم‌افزار ویروس‌یاب را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم فهرست این نرم‌افزارهای  را از دست ندهید!
خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2735 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سوال کننده:یلدا

طبقه ی سوال:ویندوز//خواف,خوا

سوال از خواف آی تی:

من آنتی ویروسم همیشه آپدیت میشه ولی هربار که درایو سی رو اسکن میکنم 7تا ویروس پیدا میکنه نمیدونم چرا ویروساشو نمیکشه؟ بنظرشما چیکارش کنم؟

پاسخ خواف آی تی: سلام و خسته نباشید..اگر آنتی ویروس تون نود32 هست روی درایوتون که کلیک راست کردی یاید گزینه ی Advance Option وبعدش clean file رو انتخاب کنید.اگر روی scan کلیک کنید سیستم اسکن میشه ولی ویروس هاش حذف نمیشه.یعنی اصطلاحا ویروس یابی میشه ولی ویروس کشی نمیشه.
ضمنا آنتی ویروس تونو آپدیت کنید اگه بازهم ویروس پیداکرد ولی حذف نشد باید یا آنتی ویروستونو عوض کنید و یا ویروس ها اونقد قدرت دارند که مانع از عملکرد خوب آنتی ویروس می شوند.ضمناًبانصب ویندوزمیشه براین مشکل غلبه کرد.ضمن اینکه نصب ویندوزهم کارسازخواهدبود.......توصیه ی اصلی خواف آی تی اینه که از آنتی ویروس های رایگان استفاده نکنید..باتشکر

------------------------------------------------------------------------------
از حسن اعتماد شما به تیم پیشگامان خواف آی تی متشکریم..
شما هم سوالاتتونو ازمابپرسید و درکمترین زمان پاسخشان را درایمیلتان ،روی همین سایت و بصورت پیامک روی گوشیتون مشاهده نمایید..باتشکر

کلیک کنید... سوال ازشما پاسخ ازما
الیاس باکفایت بازدید : 2515 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

110

بارها ما باتصاویری مواجه شده ایم که کیفیت مطلوبی ندارند.شاید هم بارها به ذهنتان آمده باشه که با اینهمه پیشرفت علم و فناوری آیا نباید راه و حلی برای این مشکل وجودداشته باشد؟
چرا دوستان..این با خواف آی تی با نرم افزاری فوق العاده..
با ماهمراه باشید...
خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 2569 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سوال کننده:فاطمه

طبقه ی سوال:اینترنت//خواف,خوا

سوال از خواف آی تی:

سلام من موزیلا فایرکسم دچار مشکل شد و سایت ها رو با مدت زمان زیادی باز می کرد پاکش کردم ورژن 9 رو نصب کردم خوب شده اما موقع دانلود با دانلودر دانلود نمیشه با وین رو دانلود میشه چکار کنم با تشکر لطفاٌ به ایمیلم جوابو بفرستین خیلی فوریه

پاسخ خواف آی تی: سلام و خسته نباشید خدمت شما.گفتید ازرنگ قرمز استفاده نکنید چشمامون ضعیف میشه.باشه چشم.بازنگین خواف  آی تی طرفدارپیروزی هس.برای پاسخ سوالاتون هم می تونید توسایت ببینیشون هم توی ایمیلتون و هم اگه شمارتونم بزارین براتون پیامک میشه.واماپاسخ سوال شما:
به قسمت تنظیمات نرم افزار دانلودتون برید.اگه دانلود منیجرهست به این آدرس مراجعه نمایید:
ازمنوی downloads گزینه ی option را انتخاب کنید و درزبانه ی general تیک مرورگر دلخواهتونو بزنید تا ازبین ببعد با دانلودر دانلود بشه نه با دانلودر پیشفرش خود مروگر.اگه دیدید تیک خورده،لینک دانلودتونوکپی کنید (روی لینک کلیک راست کنید و گزینه ی copy link location)ودرقسمت add url دانلود منیجرتون paste کنید.چند بار که این کاروکردید خود دانلودمنیجر یادمیگیره که ازاین ببعد دانلودوشروع کنه.به این میگن هوش مصنوعی.موفق باشید...
------------------------------------------------------------------------------
از حسن اعتماد شما به تیم پیشگامان خواف آی تی متشکریم..
شما هم سوالاتتونو ازمابپرسید و درکمترین زمان پاسخشان را درایمیلتان ،روی همین سایت و بصورت پیامک روی گوشیتون مشاهده نمایید..باتشکر



الیاس باکفایت بازدید : 2646 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سوال کننده:محمدی

طبقه ی سوال:اینترنت//خواف,خوا

سوال از خواف آی تی:

سلام
من دنبال یه سایت ایرانی می گردم که بتونه وب سایت من رو در برابر حمله ی هکر ها و بدافزارها محافظت کنه، آیا توی ایران همچین سایتی وجود داره؟

پاسخ خواف آی تی:باعرض سلام و تشکر بابت سوالتون. امنيت %100 در وب وجود ندارد اما مي توان تا حد نزديك به %100 اين شرط را برقرار كرد.شاید از این نوع سایت هایی که فرمودید وجود داشته باشد اما به نظر نباید به این وب سایت ها هم اطمینان کرد.به نظر خواف آی تی رعایت نکات زیر در امنیت وب سایت شما مهمترین نقش را دارند..باتشکر
موارد مهم در اين مورد :

1- استفاده از رمز عبور و نام كاربري پيچيده ( بهتر است تلفيقي از حروف ، اعداد و كاراكترهاي نمادي بوده و حداقل بيش از 8 كاراكتر داشته باشد )
در حملاتي كه از اين طريق صورت مي گيرد سيستمي بصورت آزمون و خطا تمامي كاراكترها را بررسي مي كند و هر قدر اين كاراكتر ها پيچيده تر باشند مسلما دستيابي به آن بعيد تر خواهد بود.

2- اگر مجبور به استفاده از سيستم هاي عمومي مانند كافي نت هستيد به چند مورد توجه داشته باشيد : البته در سيستم هاي شخصي نيز بايد رعايت شود.

قبل از شروع كار از سلامت و امنيت سيستم اطمينان حاصل كنيد.
    - بررسي مواردي مانند Process هاي در حال اجرا در Windows Task Manager
    - بررسي فعال بودن فايروال در سيستم و بروز بودن نرم افزار ها و سيستم عامل
    - توجه داشتن به سوالات و موارد در حين كار با سيستم و مخصوصا مرورگر
    - پس از پايان كار كش و كوكي هاي مرورگر را به كلي پاك كنيد و با تست دوباره از پاك شدن آنها مطمئن شويد

3- سيستم عامل خود را هميشه بروزرساني كنيد و از نرم افزار هايي كه درباره آنها اطلاعي نداريد و بصورت كرك شده هستند حدالامكان استفاده نكنيد.
اين موضوع با استفاده از نرم افزار ها بصورت تريال قابل حل است. اكثر نرم افزار ها بازه زماني مشخصي را براي استفاده رايگان قرار مي دهند.

4- استفاده از آنتي ويروس قدرتمند ، فعال و بروز شده
آنتي ويروس هاي پيشنهادي : Norton Internet Security - Kaspersky
در ضمن توجه داشته باشيد كه فقط بايد يك آنتي ويروس در سيستم نصب كنيد. وجود همزمان 2 آنتي ويروس موجب اختلال در سيستم مي شود.
------------------------------------------------------------------------------
از حسن اعتماد شما به تیم پیشگامان خواف آی تی متشکریم..
شما هم سوالاتتونو ازمابپرسید و درکمترین زمان پاسخشان را درایمیلتان ،روی همین سایت و بصورت پیامک روی گوشیتون مشاهده نمایید..باتشکر

الیاس باکفایت بازدید : 2461 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
لی کویشی مدیر ارشد دپارتمان مدیریت ریسک از شرکت چینی Alipay دات کام به عنوان پلتفورم پرداخت گروه بزرگ تجارت الکترونیکی Alibaba گفت: وقتی که این تروجان به یک رایانه نفوذ می کند، در مرحله اول حمله نمی کند، بلکه کمین کرده تا کاربر تصمیم به خرید بگیرد، پس از آن پول وی را به سرقت می برد.

این کارشناس امنیت اینترنت در چین هشدار خود را در انجمن صنعت امنیت اینترنت ۲۰۱۳ در پکن اعلام کرد.

وی گفت: این گروه های فیشینگ هر روز حرفه ای تر و سازمان یافته تر می شوند و از سوی دیگر فناوریهایی که استفاده می کنند پیچیده تر شده اند.

فیشینگ (Phishing)‏ به تلاشی اطلاق می شود که برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری، گذرواژه، اطلاعات حساب بانکی و غیره از طریق جعل یک وب‌سایت، آدرس ایمیل صورت می گیرد. شبکه ‌های اجتماعی و وب ‌سایت‌های پرداخت آنلاین از جمله اهداف حملات فیشینگ هستند. علاوه بر آن، ایمیل‌هایی که با این هدف ارسال می‌شوند و حاوی پیوندی به یک وب‌ سایت هستند در اکثر موارد حاوی بدافزار هستند.

روش فیشینگ با جزئیات در سال ۱۹۸۷ توضیح داده شده است و این واژه برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ مورد استفاده قرار گرفته است. واژه‌ فیشینگ مخفف عبارت Password Harvesting Fishing (شکار کردن گذرواژه کاربر از طریق یک طعمه) است که در آن حرف Ph به جای F برای القای مفهوم فریفتن جایگزین شده است، اما در برخی موارد از این واژه با معنای سرقت آنلاین یاد می شود.

کارشناسان هشدار دادند که کاربران همواره باید هنگام خرید آنلاین آدرس وب سایت را بررسی کرده و از صحت آن اطمینان یابند. آنها همچنین تأکید کردند که هیچ کس نباید شماره شناسایی خود و سوابق و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد یک وب سایت ناشناخته و غیر معتبر کنند.

در نیمه دوم سال ۲۰۱۲ سایت Alibaba و همکاران آن مانع اجرای بیش از ۷ میلیون حمله سایبر از سوی وب سایتهای فیشینگ شدند.
الیاس باکفایت بازدید : 3193 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تی
اگر مي خواهيد بدانيد كه چه كسي به شما راست مي گه و چه كسي دروغ؛ كافي تا اين نرم افزار را بر روي گوشي همراه خود دانلود كنيد.

 طرز استفاده از اين نرم افزار بسيار ساده است تنها كافي است از دوست خود بخواهيد تا انگشت خود را بر روي صفحه گوشي همراه شما قرار دهد تا گوشي شما با اسكن انگشت و سنجيدن استرس و... دروغ و يا راستگويي را مشخص كند.
خواف آی تی


الیاس باکفایت بازدید : 2703 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خواف آی تیبرای تمام کاربران لپ‌تاپ و مینی‌لپ‌تاپ حتما بارها و بارها پیش آمده است که هنگام کار با لپ‌تاپ، زمانی که انتظارش را ندارند و فکر می‌کنند باتری لپ‌تاپ حالا حالاها از آنها پشتیبانی می‌کند با خاموش شدن ناگهاني لپ‌تاپ مواجه شوند.
این اتفاق باعث بروز مشکلات زیادی برای کاربران می‌شود.اما با پیشگیری و رعایت کردن برخی از موارد می‌توان از این اتفاق ناخوشایند (خراب شدن زود هنگام باتری لپ‌تاپ) جلوگیری کنیم و یا حداقل آن را به تعویق بیندازیم.نکاتی که در این بخش برخی از آنها را به اختصار به شما گوشزد می‌کنیم.
خواف آی تی

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
باسمه تعالي****اينجانب الياس باكفايت متولد 1371 شهرستان خواف در حال حاضر دانشجوي مهندسی تکنولوژی نرم افزارهای كامپيوتر مي باشم.اين مجموعه را به تمامي دوستداران اين علم تقديم مي كنم.اميدوارم با نظرات،انتقادات و پيشنهاد ما را درجهت گسترش اين مجموعه ياري كنيد.لازم به ذکر است بدون استقبال و دلگرمی شما دوستان عزیز،هیچ گاه شاهد چنین پیشرفت هایی نمی بودیم.باتشکرازهمه ی شما که باعث افتخار مایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • الی(قلب مهربون)
  • سایت تفریحی
  • عمران رود
  • خرید ساعت مچی
  • سما شارژ
  • موبایل شما
  • پی سی موبایل
  • پیروان ولایت چمن آباد
  • اخبارخواف
  • بهزیستی خواف
  • کانون فرهنگی آموزش خواف
  • *روستای فایندر*خطه ای صبور از دیارمیراثهای ماندگار*
  • احمدرضا زنگنه
  • مرتضی خاموشی
  • سنگان
  • علی زنگنه
  • غیاثیه
  • کیمته داوران خواف
  • جغرافیای خواف
  • حسین کارگز
  • روستای نهور
  • آموزش زبان انگلیسی - شهرستان خواف
  • محمدصدیق تیموری
  • دین و دنیا-سراج الدین فیروزی
  • شمس الدین مطهری
  • فعالیت هنزی(ورشرنگ)
  • چتـــروم خوافــی ها رایــتــــل چـت
  • پارس تاپ
  • پنــجره ای رو به دنیــای مــدرن...
  • اچار بی سی
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • داداشی ها
  • ویکی دانلود ها
  • زمستان موزیکـــ
  • خرید کارت شارژ
  • دانلود کتاب
  • طراحی سایت
  • اداره فرهنگ ارشاد خواف
  • میلادجامی- گرافیک
  • جزیره کامپیوتر
  • کتابخانه مجازی راز
  • بزرگ ترین وبلاگ دانلود
  • یحیی صاحبدل صافات
  • چمن آباد2
  • مدرسه فوتبال فلات شرق
  • پزشکی 90 ادریس آرزومند
  • شیمی آنلاین
  • طاها توکلی
  • ورزش خواف
  • اقتصاد خواف
  • سینا پرنده
  • خروش جاویدان
  • اخبار خواف
  • خرگرد،مهد فرهنگ
  • ایمان آرزه
  • معلمی قرن 21
  • ادبیات فارسی خواف
  • عاشقان لیونل مسی
  • محیط بان خوافی ( اختصاصی)
  • دانشجویان مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوترقدس
  • خواف-وحیدیکتا
  • پرستاری مشهد
  • گل محمد آرزومند
  • ریاضیات وزندگی
  • خواف به روایت تصویر
  • دنیای کودکانه من
  • خوافی ها
  • نشتیفان شهر آسبادها
  • خواف ؛ درس از گذشته نگاهی به آینده
  • نشتیفان
  • محمد صديق قهستاني
  • لاج شريف(خواف)
  • مهندسي كامپيوتر- نرم افزار زاهدان
  • مژن آباددیارمن
  • حـــــــــــــافظ تعالی خـــــــــــواف
  • مـــــــژن آبــــــــاد دیاری قدیمـــــی
  • هندآباد خبر
  • مهد فرهنگ
  • پزشکی و سلامت
  • نسیم ادب
  • سنگان برنجک سی تی سنگان
  • سايت خبري رشتخوار
  • زوزن .ياد ياران
  • ژنتيك-معين خبردار
  • فايندر
  • دانلودستان شهر سلامي
  • وبلاگ خبری سیوکی (شهرستان تربت حیدریه)
  • آموزش درس علوم اول راهنمايي
  • مژن آباد،کویر آرزوها
  • محله لاج
  • طبیب دل
  • محيط بان خواف
  • يادداشتهاي يك معلم
  • دانلود پاورپوینت دبیرستانی
  • دانلود كده ي آچار فرانسه
  • از خواف هستم
  • کلمات و اصطلاحات عامیانه شهرستان خواف
  • شورای دانش آموزی خواف
  • حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
  • همه ما مسافریم...
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظرشماکدام زیرشاخه ی کامپیوتر بهتر است؟
    تابلو اعلانات سایت

    خواف آی تی:

    -دهم اسفند ماه 1391 برگزاری مسابقه ی اینترنتی با جوایز ویزه به مناسبت تولد یک سالگی خواف آی تی

    -نخستین سایت ثبت شده ی شهرستان در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    -دارای گواهی ثبت در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    -افتتاح فروشگاه میزبانی وب خواف آی تی

    -تبدیل وبلاگ به سایت و طراحی چت روم باتخفیف فوق العاده

    -پیج رنک سایت از رتبه 1 به۲ افزایش یافت 

    -خواف آی تی دارنده ی بیشترین PageRankدربین تمامی سایت ها ووبلاگ های خواف

    -معرفی سایت یا وبلاگتان در خواف آی تی

    حمایت از خواف آی تی
    برای حمایت مالی از خواف آی تی اطلاعات فرم زیر را کامل نموده و توسط پرداخت آنلاین پارس پال مبلغ مورد نظر را برای ما ارسال نمایید . باتشکر
    مبلغ مورد نظر: تومان
    پرداخت کننده :
    ايميل پرداخت کننده :
    موبایل پرداخت کننده :

    آمار سایت
  • کل مطالب : 506
  • کل نظرات : 501
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,919
  • بازدید ماه : 1,919
  • بازدید سال : 83,519
  • بازدید کلی : 4,050,977
  • یوزر نیم و پسورد روزانه نود32+Nod32