loading...
تیم پیشگامان علم وفناوری خواف آی تی
امکانات سایت
با سلام.خواف آی تی در خدمت شماست...لطفا روی موضوع موردنظرتان کلیک کنید.


    


خواف آی تی

خواف آی تی خواف آی تی

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2458 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

با شنیدن نام سالنتو یاد مناظر زیبا می افتید اما این بار باید بدانید که داستان رای الکترونیکی و سیستم جدیدی است که قرار است در این شهر و شهرهای دیگر ایتالیا، نصب شوند.
مارتیگنانو شهری که بهترین زیرساخت اینترنت ایتالیا را داراست، شهر دیگری است که سیستم جدید رای دهی الکترونیکی در آن مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. زبان مردم منطقه Griko است که نوعی زبان باستانی یونانی است که مردم این منطقه تکلم می کنند.
اولین تجربه رای دهی برای پیوستن به شهرهای بالای 5 هزار شهروند است که به صورت رفراندوم از طریق رای دهی الکترونیکی صورت می گیردخواف+آی تی


الیاس باکفایت بازدید : 2796 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
باسلام دراین پست تعدادی والپیپر تقویم 1392 برایتان آماده نموده ایم  تا کاربران تصاویر تکراری و خسته کننده محیط دسکتاپ خود را عوض کننده و رنگ و لعاب تازه ای به محیط دسکتاپ خود بدهند.برای دریافت به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید...  
 
...:::  خـردادی هـا تـولـدتـان مـبـارک  :::...
 


خواف+آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2970 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

04-21-2013 01-02-08 AM

خواف آی تی

تا حالا باید مطلع شده باشید که پلیس آمریکا موفق شده است، مظنون دوم حادثه بمب‌گذاری بوستون -جوهر سارنایف- را دستگیر کند، او هم‌اینک در بیمارستان بستری است، مظنون اول، برادر جوهر -تیمورلنگ- هم پیش از او در جریان درگیری با پلیس کشته شده بود.

در ادامه پست‌های قبلی «یک پزشک» در مورد حوادث بوستون می‌خواهیم بررسی کنیم که فناوری چگونه به شناسایی این دو برادر چچنی و دستگیری یکی از آنها کمک کرده است.

آمریکا و مردان و زنان آژانس‌های امنیتی این کشور تا دیروز، پنج روز پرالتهاب را سپری کردند، آنها در این پنج روز به کمک فناوری تلاش بسیاری کردند تا بتوانند آرامش را به شهر برگردانند.

الیاس باکفایت بازدید : 2657 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

دربالا، عکسی از محتویات همیشگی کوله پشتی استیو وزنیاک (یکی از موسسان اپل) منتشر کرده که دیدن آن برای هر فرد علاقه مند به تکنولوژی خالی از لطف نخواهد بود. Woz در خصوص این عکس می گوید: «شاید فکر کنید که حضور این همه ابزار در یک کیف غیر عادی باشد، اما برعکس، برای من کاملا عادی است. همه این کابل های اضافی و آداپتورهای USB که در تصویر می بینید، همیشه و همه جا در کوله پشتی ام، همراه من هستند.»

استیو اضافه می کند:«درباره وزن کوله پشتی مطمئن نیستم، اما به گمانم حدود ۲۲ کیلو باشد. هر چیزی که فکرش را کنید، جای خودش را در این کوله دارد. به گمانم نسبت به گذشته کوتاه تر شده ام و کند تر راه می روم. و البته با اطمینان می گویم که هیچ چیز در کیف من بلااستفاده نیست.» 


خواف آی تی
الیاس باکفایت بازدید : 3815 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)
دوستان سلام.امروز یکی از دوستانو دیدم که میخواست حجم زیادی اطلاعات رو از لپ تاپش به لپ تاپ یکی دیگخ منتقل کنه.
متوجه شدم با فلش مموری داشت این کارو انجام می داد.من یه راهی بهش پیشنهاددادم که میشه دولپ تاپو خیلی ساده باهم شبکه کرد و فایل ها رو به اشتراک گذاشت.
من هم این روش رو به شما معرفی می کنم تا خیلی راحتتر فایل هاتونو بین چند لپ تاپ به اشتراک بگذارید..

راستی 2 ساعت مونده به تحویل سال 92
سال خوبی داشته باشید..
باماهمره باشید..باتشکر خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2965 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (1)
ژاپن یکی از زلزله خیز ترین کشورهای دنیاست.
به گزارش کنجکاو ، در همین راستا این کشور به دنبال استفاده از تکنولوژی های مختلف برای هشدار به مردم و کاهش تلفات در هنگام زلزله است.
ابتکار جدید ژاپنی ها ساخت چراغ قوه ای است که در هنگام زلزله مردم را آگاه می کند. این امر از طریق امواج رادیویی انجام می گیرد و با صدایی مخصوص لرزشهای کوچک لایه های داخلی را هم اطلاع رسانی می کند.

چراغ قوه LED هشدار دهنده زلزله,چراغ قوه,زلزله

ضمنا نگران تمام شدن شارژ این چراغ قوه نباشید چون می تواند 14 ساعت درخود شارژ را نگه دارد و با رابط مخصوص با موبایل شما هم شارژ می شود.

باتشکرمرکزآموزش تخصصی خواف آی تی..

الیاس باکفایت بازدید : 2569 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)
بعد از ماه ها انتظار ساعت 2:30 دقیقه 25 اسفند 91  پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی  ((GALAXY SIV)) در نیویورک رونمایی شد که دارای ویژگی های بی نظیری می باشد و بی شک آن را به بهترین گوشی دنیا تبدیل کرده است . سامسونگ خود را با معرفی این گوشی متمایز نمود
حال باید نگاه کرد شرکت های رقیب مانند اپل , ال جی , مایکروسافت و ... چه چیز  در نظر دارند تا  گلکسی SIV را شکست دهند
 بنظرشما آیا به Galaxy SIV خواهند رسید یا ... ؟ لازم به ذکر است این گوشی اواخر فروردین 92 به فروش خواهد رسید .
با خواف آی تی همراه باشید تا ویژگی های این اسمارت فون بی نظیر را به شما معرفی کنیم
به نقل از احسان باکفایت
الیاس باکفایت بازدید : 2532 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (1)

91122501_i.jpg

سر انجام انتظارها به سر رسید و پرچمدار جدید سامسونگ با ظاهری مشابه عکس های لو رفته در این 2-3 روز و طراحی آشنا رونمایی شد.

گلکسی S 4 ضخامت 7.9 میلیمتر و وزن 130 گرم را دارا است. این تلفن از یک نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED با تراکم 441 پیکسل در هر اینچ، رزولوشن 1920 در 1080 اینچ و آرایش PenTile برخوردار است که زوایای دید بسیار خوبی دارد. تلفن در دو رنگ سفید و نوک مدادی (سیاه) عرضه می شود و بدنه آن به گفته سامسونگ از جنس پلی کربنات با کناره آلومینیومی است.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب با نرم افزار بهبود یافته و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، 2 گیگابایت رم، حافظه داخلی 16/32/64 گیگابایت به همراه شکاف microSD، سنسورهای رایج به همراه سنسور دما و رطوبت از جمله مشخصات فنی آن هستند. یک LED اینفرارد هم برای استفاده از تلفن به عنوان کنترل تلویزیون تعبیه شده. 

برای مطالعه ی کامل این مقاله به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید...باتشکرخواف+آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2705 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (1)
با پیشرفت تکنولوژی و رونق بازار تبلت این سوال پیش می آید که قیمت واقعی یک تبلت چقدراست

این روزها با پیشرفت تکنولوژی در جهان هرروزه تکنولوژی جدیدی به دنیا معرفی می گردد که به تبع آن نیز در داخل ایران بازار تکنولوژی جدید رونق پیدا کرده است و هرروزه شاهد به نمایش درآمدن تکنولوژی های جدید در زمینه کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت می باشیم.
پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب گشته تا قیمت انواع لوازم کامپیوتری در دنیا تغییر پیدا کند با بوجود آمدن یک دستگاه جدید دستگاههای قدیمی افت قیمت پیدا کنند.
ازسوی دیگر کشور روبه توسعه مانند چین و هند با استفاده از دانش روز به این بازار راه یافته و به فروش محصولات الکرونیکی از قبیل لپ تاپ و تبلت به سایر نقاط جهان روی آورده اند.
به داخل بازار ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان این تکنولوژی هاراه یافته اند و بسیاری از وارد کنندگان با خرید این محصولات از کشورهای دیگر ، بازار خوبی در داخل کشور برای خود درست کرده اند.
سوالی که پیش می آید اینست که قیمت این دستگاهها در کشورهای مبدا چه میزان است.برای یافتن پاسخ برای این پرسش باماهمراه باشید...
الیاس باکفایت بازدید : 3187 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

lg-optimus-g-pro-pictures-hands-on-0

بارسلونا-اسپانیا

کنگره جهانی موبایل است و گوشی های جدیدی از اندروید تا ویندوز فون با خود به ارمغان آورده است و از طریق این گالری عکس میتوانید یک تور در این کنگره داشته باشید....

۲۱ گوشی که همه در موردشان حرف میزنند...برای مشاهده ی تصاویر خارق العاده ی این گوشی ها به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید...بی شک شگفت زده خواهیدشد..باتشکر مرکزآموزش تخصصی خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2639 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

آیفون 4S

یک مدیر بازاریابی در نیویورک گفت: باتری آیفون ۴S او خود به خود ذوب شده و گوشی او را کاملا خراب کرده است اما شرکت اپل از دادن خسارت به این خانم خودداری کرده است.

خانم Shibani Bhujle گفت: این اتفاق زمانی رخ داد که گوشی من خاموش بود و روی میز نشسته بودم. هنگامی که من در حال قهوه خوردن بودم متوجه بوی شدید سوختن شدم. گوشی را برداشتم و احساس کردم که آن خیلی داغ شده است. بسیار وحشت کردم. نمی توانستم آن را نگه دارم. هر لحظه انتظار داشتم که گوشی منفجر شود. وقتی دیدم گوشی روشن نمی شود درب پشت گوشی را باز کردم و متوجه شدم باتری لیتیومی آن ذوب شده است و به همین علت انگشتان دستم دچار سوزش شد.

با وجود ادعاهای این خانم اپل از تعویض گوشی امتناع کرد و به او گفت برای استفاده از بیمه باید ۲۰۰ دلار بپردازی تا یک گوشی جدید به شما ارائه شود. ظاهرا تمام شدن مدت گارانتی و بیمه نبودن این گوشی علت عدم تعویض آن از طرف شرکت اپل بوده است.

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۱ صاحب یک آیفون ۴ گزارش ساطع شدن دود از گوشی اش در کابین هواپیما را داده بود و همچنین در سال ۲۰۰۸ صاحب یک ۳G ادعا کرده بود هنگامی که در خواب به سر می برده گوشی او در جیبش بیش از حد گرم شده و باعث سوزش پایش شده بود.

آیفون 4S1


الیاس باکفایت بازدید : 2418 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

برخلاف تصور بیشتر مردم که فکر می‌کنند گوشی‌های بالای یک میلیون تومانی در رده گوشی‌های گران قیمت قرار دارند اما این روزها گوشی‌هایی وارد کشور می‌شوند که در مقایسه با گوشی‌های یک میلیون تومانی، بسیار گران هستند و برای خرید آنها گاهی تا سقف ۱۶۰ هزار دلار باید هزینه کرد.

به دلیل نوسانات مکرر ارز در کشور فروش گوشی‌های لوکس در بازار تلفن همراه تهران بر اساس دلار روز صورت می‌گیرد.

یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

این فروشنده با اشاره به فروش گوشی‌های گران قیمت، گفت: ماهانه حدود دو دستگاه از این برند لوکس مورد خرید مشتریان قرار می‌گیرد.

گوشی موبایل 650 میلیون تومانی در بازار تهران

وی با اشاره به اینکه این گوشی‌ها مورد خرید پولدارهای تهرانی قرار دارد،‌ افزود: کاهش قدرت خرید مردم و همچنین نوسانات چشمگیر ارز تاثیر چندانی بر میزان تقاضای مشتریان این گوشی‌ها در کشور ندارد.

به اعتقاد این فعال بازار گوش‌ های لوکس گران قیمت معمولا در ویترین هر فروشگاهی دیده نمی‌شوند چرا که این گوشی‌ها که به صورت محدود تولید می شوند، توسط سفارش گیرندگان خاصی وارد کشور می شوند.

در همین حال یکی دیگر از فروشندگان این برندلوکس معتقد است که برخی از مدل‌های گوشی‌های لوکس که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی می‌شوند به صورت خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا ۱۰ مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می‌شوند.

ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می‌گیرد.

وی ‌تصریح کرد: این گوشی‌ها که شامل امکانات خاص سخت افزاری و نرم افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهتر تک بودن آن ها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند.

تجمل گرایی و منحصر به فرد بودن از این دست، در میان ایرانی‌ها این روزها تنها به داشتن ماشین ها و کالاهای لوکس وارداتی خلاصه نمی‌شود، مدتی است که گوشی‌های چند ده میلیون تومانی نیز از اقبال خوبی در میان گروهی از مردم جامعه برخوردار شده‌اند.

الیاس باکفایت بازدید : 2640 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (1)
و باز هم تصویری جدید منتسب به پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی S4. این بار در کنار عکس، مشخصات مربوط به این تلفن را هم مشاهده می کنیم که در نوع خود مورد جالبی است. این اسلاید که توسط tamerallyy@ در توییتر منتشر شده، کهکشانی جدید را دارای این مشخصات ذکر کرده:

- نمایشگر ۵ اینچی فول اچ دی از نوع +Super AMOLED
- شیشه محافظ Gorilla Glass 3
- چیپ پردازشی ۴ هسته ای Exynos 5450 با فرکانس ۲ گیگاهرتز
- گرافیک Mali T658
- 2 گیگابایت رم
- حافظه داخلی در ظرفیت های ۱۶، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت
- شکاف حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت
- دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی
- دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی
- دکمه اختصاصی دوربین با کاربرد چندگانه
- بلوتوث ۵٫۰
- بلندگوهای دوگانه در جلو
- باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری
- اندروید ۴٫۲ با رابط کاربری تاچ ویز

نه اینکه فکر کنیم این برگه مشخصات محصول نهایی است که سامسونگ عرضه خواهد کرد ولی به هر حال بررسی آن لازم است. به جای چیپ Exynos 5 Octa که دارای ۸ هسته پردازشی با معماری Big.LITTLE است و شایعات قبلی به آن اشاره داشتند، در اینجا به یک چیپ ۴ هسته ای با فرکانس بالا اشاره شده که به نظر می رسد مصرف باتری مناسبی هم نداشته باشد و مورد تردید ما است. در حاشیه های قبلی درباره گلکسی اس ۴ به باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری اشاره شده بود ولی در اینجا باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری ذکر شده که این هم در نوع خودش جالب و برابر با باتری گلکسی نوت ۲ است.

با نگاهی به طراحی تلفن در این اسلاید، اثری از دکمه Home دیدده نمی شود و در عوض، پایین تلفن میزبان دو بلندگو است. یک انتخاب طراحی که در نوع خود عجیب به نظر می رسد و از آن عجیب تر، جنس بدنه است که به نظر فلزی می آید؛ از آن انتخاب هایی که به ندرت از طرف سامسونگ شاهد بوده ایم.

الیاس باکفایت بازدید : 2771 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

شارپ به زودی مانیتور ۳۲ اینچ LCD جدیدی را وارد بازار خواهد کرد که در حقیقت باریک‌ترین مانیتور ۴K جهان خواهد بود. این مانیتور که PN-K321 نام دارد و در ساخت آن از تکنولوژی IGZO استفاده شده است، دارای رزولوشن ۳۸۴۰ x 2160 بوده و چون چهار برابر رزولوشن مانیتورهای رایج FULL HD است، اصطلاحا فوق HD نامیده می‌شود.

 

PN-K321 به دلیل برخورداری از نمایشگر ۴K2K قادر است حجم بالایی از اطلاعات شامل خطوط متنی و تصاویر را با جزئیات بصری فراوان، به نمایش بگذارد و قابل اتصال به انواع PCها، پخش‌کننده‌های بلوری و کنسول‌های بازی باشد. این نمایشگر ضمن برخورداری از ویژگیLED backlight بودن توانسته است به ضخامتی برابر با ۳۵ میلی‌متر برسد که نازک‌ترین طراحی صنعتی جهان تاکنون است. علاوه بر آن با داشتن اندازه ۳۲ اینچ به آسانی و بدون اشغال فضای زیاد قابل قرارگیری بر روی میزکار ادارات است و به همان سهولت می‌تواند در محیط‌های عمومی قرار داده شود.

مانیتور جدید شارپ به گفته سازندگانش بهترین کاربرد را برای فعالیت‌های تجاری حرفه‌ای چون تولید و ادیت کارهای گرافیکی و ویدئوها، امور اقتصادی وابسته به طیف گسترده گرافیک و خدماتCAD و طراحی‌های دارای جزئیات بصری فراوان، دارد و طبعا مورد علاقه عکاسان، فیلم‌سازان، طراحان و آرشیتکت‌ها قرار خواهد گرفت.

مانیتور جدید شارپ که قرار است ماهانه به طور متوسط ۱۵۰۰ دستگاه تولید شود، از فوریه ۲۰۱۳ به بازار ژاپن خواهد آمد.

الیاس باکفایت بازدید : 1680 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

گلدان ها از یکی از وسیله های اصلی نگه داری گل هستند و بدون آن ها تقریبا نگه داری گل ناممکن است. انتخاب یک گلدان مناسب می تواند عمر گل شما چندین برابر کند و یا حتی آن را ازبین ببرد.

“Pot Moots” یک گلدان با طرح آینده نگرانه است که به شما کمک می کند به بهترین روش از گل های مختلف خودتان نگه داری کنید. این گلدان ها توسط فردی به نام “Matej Korytar” طراحی شده اند و ایده های بسیار جالب در آن به کار رفته ات.

این گلدان از دو بخش جداگانه تشکیل شده است. لایه بیرونی برای تنظیمات گلدان است که بر روی ان یک صفحه نمایش لمسی قرار دارد و کمک می کند تا اطلاعات گل خود را مشاهده کنید.

این صفحه نمایش و لایه بیرونی میزان آب، و دمای خاک گل را تنظیم می کند و همچنین به گل کمک می کند تا فضای خوبی برای رشد داشته باشد. همچنین این بخش می تواند به اینترنت متصل شده و آخرین اطلاعات لازم برای پرورش گل را بدست آورد.

بر روی این قسمت یک لامپ خودکار نیز قرار دارد که در صورت لزوم نور طبیعی خاصی را برای گل شما تامین می کند. در این صورت گلدان شما تمامی کارهای لازم برای پرورش گل را انجام می دهد.

لایه درونی این گلدان نیز بسیار ساده است و باید با خاک مناسب آن را پر کرده و گیاه را داخل آن قرار دهید. این گلدان به طور کلی می تواند آینده پرورش گیاهان را تغییر دهد و نات مثبت بسیاری در دل آن نهفته است.

الیاس باکفایت بازدید : 3051 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

به تازگی یک فلش کوچک و جمع و جور ساخته شده که به پورت MHL تلویزیون یا نمایشگر متصل می‌شود و آن را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند. به این ترتیب امکان مرور صفحات وب و اجرای نرم‌افزارهای اختصاصی روکو در تلویزیون میسر می‌شود.


برای استفاده از فلش جالب به یک پورت  MHL نیازمندید. کافی است تا استیک روکو را به پورت MHL وارد نموده تا منوی آن به همراه گزینه‌های استریم روی صفحه دستگاه خود ببینید. ظاهر این ابزار فاقد پورت HDMI است اما مبدل‌های MHL به HDMI با قیمت نسبتا ارزانی در بازار وجود دارند.


کمپانی روکو "ruku" که سازنده این فناوری هست، اعلام کرده که قصد دارد یک کانال VUDU برای بیش از ۶۰۰ کانال با محتوای مختلف خود و البته یک اپ مخصوص Roku ارائه کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند تصاویر و موزیک را روی هر پخش کننده استریمینگ روکو در دسترس داشته باشند.
الیاس باکفایت بازدید : 51945 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (45)


سلام برشما که بازدیدکننده ی همیشگی خواف آی تی هستید و بهمون دلگرمی می دید.

امروز یکی از دوستان به نام ناراحت واسمون نظر دادن که آموزش تصویری آپدیت آفلاین آنتی ویروس nod32 را بزارم.

منم این کارو گام به گام بصورت تصویری آماده کردم که می تونید با مراجعه به ادامه مطلب آن را بیاموزید.

ممکن است شما تمام مراحل را به درستی انجام دهید ولی بازم موفق نشید updateکنید.در اینصورت مشکلتونو مطرح کنید تا خواف آی تی به آن پاسخ دهد.ممنون.


خواف,خواف شريف,اخبارخواف,شهرستان خواف,الياس باكفايت,آموزش كامپيوتر

 

الیاس باکفایت بازدید : 2743 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)
کمپانی لکسار Lexar جدیداً کارت حافظه اس دی را به بازار عرضه کرده که ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت دارد.
این وسیله به درد کسانی می خورد که می خواهند ویدیوهای خود را با کیفیت فول اچ دی ۱۰۸۰p و یا سه بعدی ضبط کنند. البته باید بگویم که از آیفون ۵ هم گرانتر است. برای داشتن این کارت حافظه باید ۹۰۰ دلار بپردازید.

خواف شريف,اخبارخواف,شهرستان خواف,الياس باكفايت,آموزش كامپيوتر

سرعت انتقال اطلاعات در این مموری کارد معادل ۶۰ مگابیت در ثانیه است و قرار است از ماه اکتبر عرضه شود. البته می توانید ورژن سریعتر این کارت را هم داشته باشید اما حافظه آن ۶۴ گیگابایت فضا خواهد داشت.
الیاس باکفایت بازدید : 2843 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
Bill Moggridge طراح نخستين لپ تاپ دنیا پس از مبارزه طولانی مدت با سرطان در سن 69 سالگی درگذشت.

در سال 1979 دستگاهی اختراع شد که شکل و شمایلی عجیب داشت.
این دستگاه از ترکیب یک صفحه نمایش با صفحه کلید به وجود آمده بود.
اولین لپ تاپ دنیا در سال 1979 توسط Moggridge طراحی و در آوریل 1982 وارد بازار شد اما به خاطر قیمتش تنها ناسا برای استفاده در شاتل های خود و ارتش این لپ تاپ را تهیه کردند.

خواف شريف,اخبارخواف,شهرستان خواف,الياس باكفايت,آموزش كامپيوتر

,

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
باسمه تعالي****اينجانب الياس باكفايت متولد 1371 شهرستان خواف در حال حاضر دانشجوي مهندسی تکنولوژی نرم افزارهای كامپيوتر مي باشم.اين مجموعه را به تمامي دوستداران اين علم تقديم مي كنم.اميدوارم با نظرات،انتقادات و پيشنهاد ما را درجهت گسترش اين مجموعه ياري كنيد.لازم به ذکر است بدون استقبال و دلگرمی شما دوستان عزیز،هیچ گاه شاهد چنین پیشرفت هایی نمی بودیم.باتشکرازهمه ی شما که باعث افتخار مایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • الی(قلب مهربون)
  • سایت تفریحی
  • عمران رود
  • خرید ساعت مچی
  • سما شارژ
  • موبایل شما
  • پی سی موبایل
  • پیروان ولایت چمن آباد
  • اخبارخواف
  • بهزیستی خواف
  • کانون فرهنگی آموزش خواف
  • *روستای فایندر*خطه ای صبور از دیارمیراثهای ماندگار*
  • احمدرضا زنگنه
  • مرتضی خاموشی
  • سنگان
  • علی زنگنه
  • غیاثیه
  • کیمته داوران خواف
  • جغرافیای خواف
  • حسین کارگز
  • روستای نهور
  • آموزش زبان انگلیسی - شهرستان خواف
  • محمدصدیق تیموری
  • دین و دنیا-سراج الدین فیروزی
  • شمس الدین مطهری
  • فعالیت هنزی(ورشرنگ)
  • چتـــروم خوافــی ها رایــتــــل چـت
  • پارس تاپ
  • پنــجره ای رو به دنیــای مــدرن...
  • اچار بی سی
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • داداشی ها
  • ویکی دانلود ها
  • زمستان موزیکـــ
  • خرید کارت شارژ
  • دانلود کتاب
  • طراحی سایت
  • اداره فرهنگ ارشاد خواف
  • میلادجامی- گرافیک
  • جزیره کامپیوتر
  • کتابخانه مجازی راز
  • بزرگ ترین وبلاگ دانلود
  • یحیی صاحبدل صافات
  • چمن آباد2
  • مدرسه فوتبال فلات شرق
  • پزشکی 90 ادریس آرزومند
  • شیمی آنلاین
  • طاها توکلی
  • ورزش خواف
  • اقتصاد خواف
  • سینا پرنده
  • خروش جاویدان
  • اخبار خواف
  • خرگرد،مهد فرهنگ
  • ایمان آرزه
  • معلمی قرن 21
  • ادبیات فارسی خواف
  • عاشقان لیونل مسی
  • محیط بان خوافی ( اختصاصی)
  • دانشجویان مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوترقدس
  • خواف-وحیدیکتا
  • پرستاری مشهد
  • گل محمد آرزومند
  • ریاضیات وزندگی
  • خواف به روایت تصویر
  • دنیای کودکانه من
  • خوافی ها
  • نشتیفان شهر آسبادها
  • خواف ؛ درس از گذشته نگاهی به آینده
  • نشتیفان
  • محمد صديق قهستاني
  • لاج شريف(خواف)
  • مهندسي كامپيوتر- نرم افزار زاهدان
  • مژن آباددیارمن
  • حـــــــــــــافظ تعالی خـــــــــــواف
  • مـــــــژن آبــــــــاد دیاری قدیمـــــی
  • هندآباد خبر
  • مهد فرهنگ
  • پزشکی و سلامت
  • نسیم ادب
  • سنگان برنجک سی تی سنگان
  • سايت خبري رشتخوار
  • زوزن .ياد ياران
  • ژنتيك-معين خبردار
  • فايندر
  • دانلودستان شهر سلامي
  • وبلاگ خبری سیوکی (شهرستان تربت حیدریه)
  • آموزش درس علوم اول راهنمايي
  • مژن آباد،کویر آرزوها
  • محله لاج
  • طبیب دل
  • محيط بان خواف
  • يادداشتهاي يك معلم
  • دانلود پاورپوینت دبیرستانی
  • دانلود كده ي آچار فرانسه
  • از خواف هستم
  • کلمات و اصطلاحات عامیانه شهرستان خواف
  • شورای دانش آموزی خواف
  • حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
  • همه ما مسافریم...
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظرشماکدام زیرشاخه ی کامپیوتر بهتر است؟
    تابلو اعلانات سایت

    خواف آی تی:

    -دهم اسفند ماه 1391 برگزاری مسابقه ی اینترنتی با جوایز ویزه به مناسبت تولد یک سالگی خواف آی تی

    -نخستین سایت ثبت شده ی شهرستان در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    -دارای گواهی ثبت در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    -افتتاح فروشگاه میزبانی وب خواف آی تی

    -تبدیل وبلاگ به سایت و طراحی چت روم باتخفیف فوق العاده

    -پیج رنک سایت از رتبه 1 به۲ افزایش یافت 

    -خواف آی تی دارنده ی بیشترین PageRankدربین تمامی سایت ها ووبلاگ های خواف

    -معرفی سایت یا وبلاگتان در خواف آی تی

    حمایت از خواف آی تی
    برای حمایت مالی از خواف آی تی اطلاعات فرم زیر را کامل نموده و توسط پرداخت آنلاین پارس پال مبلغ مورد نظر را برای ما ارسال نمایید . باتشکر
    مبلغ مورد نظر: تومان
    پرداخت کننده :
    ايميل پرداخت کننده :
    موبایل پرداخت کننده :

    آمار سایت
  • کل مطالب : 506
  • کل نظرات : 501
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 570
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,912
  • بازدید ماه : 1,912
  • بازدید سال : 83,512
  • بازدید کلی : 4,050,970
  • یوزر نیم و پسورد روزانه نود32+Nod32