loading...
تیم پیشگامان علم وفناوری خواف آی تی
امکانات سایت
با سلام.خواف آی تی در خدمت شماست...لطفا روی موضوع موردنظرتان کلیک کنید.


    


خواف آی تی

خواف آی تی خواف آی تی

خواف آی تی

الیاس باکفایت بازدید : 2861 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (1)


پردازنده و مشخصات فنی بورد اصلی
بالاخره قلب تپنده محصولات اپل بعد از ۲ سال به عدد ۶ تغییر درجه یافت. A6 به گفته اپل دو برابر A5 قدرت پردازش دارد. شرکت Hynix تولید کننده حافظه داخلی آن می‌باشد. استفاده نکردن از قطعات شرکت سامسونگ در آیفون جدید مشهود است.
رعت پردازنده اصلی دو برابر نسل گذشته و پردازنده گرافیکی هم به همان صورت ۲ برابر پردازنده گرافیکی قبلی قدرت دارد. به گفته اپل سیستم-روی-یک-چیپ (SoC) جدید ۲.۱ برابر در اجرای اپلیکیشن‌ها، ۱.۷ برابر در ذخیره عکس، ۱.۷ برابر در اجرای فایل‌های Keynote و ۱.۹ برابر در اجرای موسیقی سریع‌تر عمل می‌کند. در کنفرانس نماینده شرکت EA نیز به حاضران بازی Real Racing 3 را نشان داد و گفت که این موبایل توانایی نمایش گرافیکی در حد کنسول‌های بازی را دارد. این بازی نمایش داده شده سرشار از انعکاس‌ها و سایه‌ها بود و گرافیک بسیار بالایی داشت.
نمایشگر
نمایشگر جدید آیفون ۵ دوباره دارای‌ تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ است،‌ اندازه آن ۴ اینچ می‌باشد و رزولوشن کلی آن به ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل رسیده است. اپلیکیشن‌های قدیمی‌در این نمایشگر در وسط نمایش داده خواهند شد و دو نوار سیاه در دو طرف آن قرار خواهد گرفت. به گفته اپل، توسعه دهندگان به راحتی می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را با رزولوشن جدید تطبیق دهند. همچنین به دلیل نسبت تصویر ۱۶ به ۹ فیلم بدون نوار سیاه در بالا و پایین نمایش داده خواهد شد. صفحه مربوط به لیست نرم‌افزارها نیز به جای ۴ ردیف حالا ۵ ردیف از آیکان‌ها را نمایش می‌دهد.



دوربین

با وجود کاهش ضخامت این موبایل نسبت به گذشته، اپل باز هم دوربین نسل جدید آیفون را بهبود داده است.دوربین جدید آیفون با نام iSight از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی از نوع BackSide illumination استفاده می‌کند. لنز این دوربین از ۵ قطعه تشکیل شده است و ماکسیمم دیافراگم ۲.۴ را دارا می‌باشد.

آیفون 5 معرفی شد  آیفون ۵ رونمایی شد +فیلم وعکس
امکانات این دوربین که ۲۵ درصد کوچکتر است، به قرار زیر می‌باشد:

عکس برداری دینامیک در نور کم
همراستایی لنزها به صورت دقیق
استفاده از لنز بسیار شفاف کروی شکل
بهبود پردازش تصویر با استفاده از ISP یا Image Signal Processing نسل جدید
سیستم کاهش نویز بهبود یافته
عملکرد بسیار بهتر در نور کم
فیلتر‌های هوشمند
۴۰ درصد سرعت بیشتر در ذخیره عکس
سیستم به اشتراک‌گذاری مستقیم عکس
عکس پانورامای بی‌نظیر ۲۸ مگاپیکسلی
فیلمبرداری Full HD
سیستم ضد لرزش پیشرفته‌تر در حالت فیلمبرداری و عکسبرداری
امکان ذخیره عکس در هنگام فیلمبرداری
دوربین جلویی HD با قابلیت تشخیص چهره، امکان مکالمه ویدیوی در شبکه، رزولوشن ۷۲۰p و سیستم Backside Illumination
مشخصات بدنه
بدنه این موبایل کاملا از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است، به گفته اپل این موضوع برای اولین بار اتفاق افتاده و تا به حال هیچ شرکتی این کار را به این ظرافت انجام نداده است. این تلفن هوشمند نازک‌ترین موبایل شرکت اپل بوده است و ۱۸ درصد از آیفون ۴S باریک‌تر و وزن آن نیز ۲۰ درصد کمتر است.

این موبایل ۱۱۲ گرمی‌ به دلیل تغییر نکردن عرض آن نسبت به ۴S، هنوز ارگونومی‌ مناسب آیفون را با وجود افزایش‌ اندازه دارا است. در کل این موبایل ۲۲ درصد حجم کمتری نسبت به نسل قبل دارد.

آیفون ۵ دارای ۳ میکروفون است و سیستم کاهش نویز محیط را در بخش گوشی خود دارد. اسپیکر این موبایل نیز بهبود یافته است و صدای شفاف‌تری را ارایه می‌دهد. گستره فرکانس صدای پخش شده نیز افزوده شده است و شما صداهای فرکانس بسیار پایین یا بالا را نسبت به گذشته بهتر خواهید شنید.

نام پورت جدید این موبایل Lightning است که برخلاف پورت ۳۰ سوزنی آیفون‌های قبلی تنها ۸ سوزن دارد. این پورت جهت ندارد و شما به هر صورتی می‌توانید آن را به موبایل متصل کنید.

اما چه اتفاقی برای ابزارهای قبلی که مجهز به پورت ۳۰ سوزنه هستند می‌افتد؟ آیا لوازم جانبی قبلی کاربران بلااستفاده خواهند بود؟ اپل اعلام کرد که تبدیل این پورت به پورت کلاسیک ۳۰ سوزنی به بازار عرصه خواهد کرد و نگرانی برای استفاده از ابزارهای گذشته وجود ندارد.

 

عمر این پورت بسیار بشتر است و مقاوم‌تر ساخته شده است. رابط این پورت Adabtive است و با شرایط متفاوت تغییر فاز می‌دهد. ۸۰ درصد از پورت قدیمی‌کوچکتر می‌باشد و انتخاب‌های بیشتری را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد.

 

 

آیفون 5 شبکه اتصالات  آیفون ۵ رونمایی شد +فیلم وعکس

شبکه و اتصالات

آیفون ۵ از Qualcomm MDM9615M LTE برای اتصال به شبکه‌های مخابراتی استفاده می‌نماید، این چیپ توانایی اتصال به انواع و اقسام فرکانسها و استانداردها است. اما مهم‌ترین مشخصه این چیپ اتصال به شبکه بسیار پر سرعت نسل چهارم LTE می‌باشد.

کل سیستم شبکه آیفون ۵ روی یک چیپ قرار داده شده است و از یک سیگنال رادیویی استفاده می‌نماید. آنتن دینامیک به بهبود میزان پوشش شبکه کمک می‌کند.

سیستم WiFi جدید این نسل از آیفون از استانداردهای a ،b ،g و n پشتیبانی می‌کند و دارای دو فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز است. و به گفته اپل تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه سرعت را کاملا پوشش خواهد داد.

آیفون 5 عکس  آیفون ۵ رونمایی شد +فیلم وعکس

 باتری

باتری این موبایل با وجود تمامی‌ بهبودها و کاهش‌اندازه، به نسبت تغییری نکرده و باز هم عملکرد مثبت نسل قبل را تکرار کرده است. این باتری در مکالمه شبکه ۳G هشت ساعت، اینترنت ۳G هشت ساعت، در اینترنت WiFi مدت ۱۰ ساعت، پخش ویدیو ۱۰ ساعت، پخش موسیقی ۴۰ ساعت و در حالت استندبای ۲۲۵ ساعت دوام خواهد آورد که بسیار مناسب است.

قیمت آیفون  آیفون ۵ رونمایی شد +فیلم وعکس

 قیمت

همانند گذشته قیمت آیفون ۵ نیز ۱۹۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایت، ۲۹۹ دلار برای ۳۲ گیگابایت و ۳۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگا بایت است البته این قیمت‌ها برای افرادی است که آیفون ۵ را بصورت قراردادی از سرویس‌دهنده‌های مخابراتی خریداری می‌کنند.

 

معرفی امکانات تازه iOS 6: سرویس جدید نقشه، سیری بهبود یافته، بلیط الکترونیکی و اشتراک گذاری ساده‌تر

علاوه بر معرفی آیفون ۵، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کنفرانس امشب اپل، مربوط به معرفی امکانات تازه iOS 6 بود، سیستم‌عاملی که برروی اکثر ابزارهای اپل نصب خواهد شد. در این مقاله به شرح امکانات تازه iOS 6 می‌پردازیم.
آنچه درباره این سیستم‌عامل گفته می‌شود این است: iOS 6 شامل ۲۰۰ ویژگی جدید است. امکاناتی برای استفاده راحت‌تر و بهتر از دستگاه‌های اپلی. iOS 6 سیستم‌عاملی است که به صورت اختصاصی برای آیفون ۵ طراحی شده است، اما با آیفون ۴S، آیفون ۴، آیفون ۳GS، آی‌پد جدید، آی‌پد ۲ و آی‌پاد تاچ نیز سازگار است.

بعضی از ویژگی‌هایی که امروز درباره iOS 6 گفته شد، پیشتر در WWDC معرفی شده بود. بر اساس آنچه امروز بیان شد، اغلب نرم‌افزارهای iOS 6 مجدداً از نو طراحی شده‌اند.

پس از حذف نقشه گوگل از iOS، حالا اپلیکیشن نقشه با ویژگی‌هایی نظیر جستجو در میان ۱۰۰ میلیون آیتم موجود در پایگاه‌داده، معرفی شد.

نسبت به آنچه قبلاً در نقشه مشاهده شده بود، نسخه جدید این نرم‌افزار، بر روی آیفون ۵، روان‌تر از نسخه‌ای که در WWDC معرفی شده بود، اجرا می‌شد.

نقشه از ویژگی‌های سه بعدی و دید از نگاه هواپیما، نیز پشتیبانی می‌کند، که به کاربر امکان مشاهده سه‌بعدی اماکن مختلف را می‌دهد. نکته جالب در مورد ویژگی ۳D، امکان تنظیم زوایه دید به صورت پویا است. این امکانات در نقشه گوگل نیز وجود دارند.

علاوه بر این، در نرم‌افزار نقشه، همگام‌سازی و به‌روزرسانی به سرعت انجام می‌شود.

آیفون 5 عکس جدید  آیفون ۵ رونمایی شد +فیلم وعکس


نقشه اپل قادر به پشتیبانی از ویژگی جهت یابی قدم به قدم آن هم به صورت ۳ بعدی است و در آن از راهنمایی‌های سیری نیز کمک گرفته می‌شود. ویژگی ۳ بعدی به خوبی در حالت‌های افقی و عمودی کار می‌کند.

سیستم نوتیفیکیشن‌ یا اطلاع‌رسانی‌ها در iOS نیز دستخوش تغییرات شده است. حالا دیگر فیس‌بوک و توئیتر به نوتیفیکیشن‌های پیش‌فرض اضافه شده‌اند. اینک در حال اجرای هر نرم‌افزاری که باشید تفاوتی نمی‌کند. چون از هر جائی امکان توئیت در توییتر و یا پست کردن در فیس بوک از طریق بخش اطلاع‌رسانی‌های وجود دارد.

در iOS 6، سافاری از حالت تمام صفحه به خوبی پشتیبانی می‌کند. وجود تب iCloud در سافاری به کاربر کمک می‌کند که بوک‌مارک‌های سافاری را در مک و دستگاه اپلی خود همگام کند.

به قسمت ایمیل‌ها هم، ویژگی VIP اضافه شده است که به کاربر کمک می‌کند، ایمیل‌های رسیده از افراد مهم را راحت‌تر دنبال کند. تنها کافی‌ است بر روی ستاره کنار نام وی کلیک کنید تا به لیست VIP اضافه شود.

سرویس جدید PassBook، آنچه را که در خیلی از نرم‌افزارها انجام می‌شد حالا در یک محیط جمع کرده است. و کارت‌های اعتباری و بلیت‌ها کاربران را بصورت الکترونیکی و در یک محل نگه‌داری می‌شوند.

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید همه بلیط‌ الکترونیکی خود را در یک محل نگه‌دارید.

سیستم اشتراک گذاری عکس‌ها در iOS 6 بهبود یافته است. سیری نیز بالغ‌تر شده و حالا دیگر از نتایج رخدادهای ورزشی و فیلم‌های در حال اکران نیز اطلاع دارد. در iOS 6 سیری به شما کمک می‌کند صفحه فیس‌بوک خود را به روز کنید. سیری می‌تواند نزدیک‌ترین رستوران به شما را پشنهاد دهد یا نر‌م‌افزار مورد نظراتان را اجرا کند.

نسخه نهایی iOS 6 از امروز در دسترس تولیدکنندگان نرم‌افزار قرار می‌گیرد و از هفته آینده یعنی ۱۹ سپتامبر نیز کاربران می‌توانند ابزارهای خود را به نسخه جدید iOS بروز کنند.

آیفون 5  آیفون ۵ رونمایی شد +فیلم وعکس


آیفون5   آیفون ۵ رونمایی شد +فیلم وعکس

جزییات فنی نمایشگر ۴ اینچی رتینای آیفون ۵ منتشر شد

پس از انتشار انبوهی از شایعات مختلف در مورد تولید نوع جدیدی از پنل صفحه نمایش که سنسورهای لمسی را درون خود جای داده است، بالاخره شرکت اپل مشخصات نمایشگر آیفون ۵ را منتشر کرد، که شاید آنقدرها برای دوستداران تکنولوژی نا آشنا نباشد. با زومیت همراه باشید تا با جزییات نمایشگر آیفون ۵ آشنا شوید.

پنل نمایشگر ۴ اینچی آیفون ۵ شباهت زیادی به پنل بکار رفته در iPhone 4S دارد، مشخصات فنی این صفحه نمایش را در زیر مشاهده کنید:

نمایشگر رتینا
قطر ۴ اینچ به همراه سیستم چندلمسی
رزولوشن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل با تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ
نسبت کنتراست ۱:۸۰۰
شدت روشنایی ۵۰۰nit
لایه ضد اثر انگشت در جلو
همانطور که مشاهده می‌کنید متاسفانه پنل نمایشگر آیفون ۵ نسبت به ۴S هیچ تغییری نکرده است و نمایشگر آیفون ۵ نیز همان کنتراست ۱ به ۸۰۰ و روشنایی ۵۰۰ شمع بر متر مربع را ارایه می‌کند.
اما در ادامه اپل تایید می‌کند که نمایشگر آیفون ۵ از سیستم in-Cell که قبلا هم شایعه شده بود، بهره می‌برد. همانطور که می‌دانید در این سیستم صفحه لمسی و پنل نمایشگر یکی شده و به این ترتیب ضخامت نمایشگر کاهش یافته و حساسیت آن نیز افزایش می‌یابد. اپل در وب سایت خود اعلام کرده که ضخامت صفحه نمایش در این فناوری تا ۳۰ درصد باریک‌تر شده و کیفیت تصویر آن ارتقاء یافته است. علت افزایش کیفیت نزدیک شدن پنل نمایشگر به سطح شیشه است که باعث کاهش انعکاس نور و افزایش توانایی تولید رنگ می‌شود.

در هر صورت انتظار می‌رفت که پنل نمایشگر آیفون ۵ همانند تمامی رقبا نسبت به نسل قبل بهبود داشته باشد، که با این اوصاف به جز افزایش اندازه و حفظ تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ و سیستم لمسی یکپارچه با پنل، بهبود قابل ملاحظه دیگری وجود ندارد.

در واقع اپل تنها ابعاد نمایشگر آیفون ۴s را از ۳.۵ اینچ به ۴ اینچ افزایش داده و سیستم in-Cell که در تلفن Optimus G ال‌جی نیز وجود دارد را به آن اضافه کرده است. لازم است بدانید که شرکت‌های دیگر نیز راه‌حل‌های متفاوتی برای یکپارچه کردن نمایشگر و صفحه لمسی به کار برده‌اند به عنوان مثال سونی در تلفن Xperia V سنسورها را به جای پنل LCD در شیشه نمایشگر قرار داده است که دقیقا همین نتیجه یعنی نازک شدن و بهبود کیفیت را به همراه داشته است.‬

خواف,خواف شريف,اخبارخواف,شهرستان خواف,الياس باكفايت,آموزش كامپيوترف،

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vtm در تاریخ 1348/10/11 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای باکفایت.من یه مژن ابادی هستم و یه وب در عرصه دانلود دارم،اگه زحمتی نیست ی سر بزنید،و لینکم کنید،من شما رو با افتخار كینک کردم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسمه تعالي****اينجانب الياس باكفايت متولد 1371 شهرستان خواف در حال حاضر دانشجوي مهندسی تکنولوژی نرم افزارهای كامپيوتر مي باشم.اين مجموعه را به تمامي دوستداران اين علم تقديم مي كنم.اميدوارم با نظرات،انتقادات و پيشنهاد ما را درجهت گسترش اين مجموعه ياري كنيد.لازم به ذکر است بدون استقبال و دلگرمی شما دوستان عزیز،هیچ گاه شاهد چنین پیشرفت هایی نمی بودیم.باتشکرازهمه ی شما که باعث افتخار مایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • الی(قلب مهربون)
  • سایت تفریحی
  • عمران رود
  • خرید ساعت مچی
  • سما شارژ
  • موبایل شما
  • پی سی موبایل
  • پیروان ولایت چمن آباد
  • اخبارخواف
  • بهزیستی خواف
  • کانون فرهنگی آموزش خواف
  • *روستای فایندر*خطه ای صبور از دیارمیراثهای ماندگار*
  • احمدرضا زنگنه
  • مرتضی خاموشی
  • سنگان
  • علی زنگنه
  • غیاثیه
  • کیمته داوران خواف
  • جغرافیای خواف
  • حسین کارگز
  • روستای نهور
  • آموزش زبان انگلیسی - شهرستان خواف
  • محمدصدیق تیموری
  • دین و دنیا-سراج الدین فیروزی
  • شمس الدین مطهری
  • فعالیت هنزی(ورشرنگ)
  • چتـــروم خوافــی ها رایــتــــل چـت
  • پارس تاپ
  • پنــجره ای رو به دنیــای مــدرن...
  • اچار بی سی
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • داداشی ها
  • ویکی دانلود ها
  • زمستان موزیکـــ
  • خرید کارت شارژ
  • دانلود کتاب
  • طراحی سایت
  • اداره فرهنگ ارشاد خواف
  • میلادجامی- گرافیک
  • جزیره کامپیوتر
  • کتابخانه مجازی راز
  • بزرگ ترین وبلاگ دانلود
  • یحیی صاحبدل صافات
  • چمن آباد2
  • مدرسه فوتبال فلات شرق
  • پزشکی 90 ادریس آرزومند
  • شیمی آنلاین
  • طاها توکلی
  • ورزش خواف
  • اقتصاد خواف
  • سینا پرنده
  • خروش جاویدان
  • اخبار خواف
  • خرگرد،مهد فرهنگ
  • ایمان آرزه
  • معلمی قرن 21
  • ادبیات فارسی خواف
  • عاشقان لیونل مسی
  • محیط بان خوافی ( اختصاصی)
  • دانشجویان مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوترقدس
  • خواف-وحیدیکتا
  • پرستاری مشهد
  • گل محمد آرزومند
  • ریاضیات وزندگی
  • خواف به روایت تصویر
  • دنیای کودکانه من
  • خوافی ها
  • نشتیفان شهر آسبادها
  • خواف ؛ درس از گذشته نگاهی به آینده
  • نشتیفان
  • محمد صديق قهستاني
  • لاج شريف(خواف)
  • مهندسي كامپيوتر- نرم افزار زاهدان
  • مژن آباددیارمن
  • حـــــــــــــافظ تعالی خـــــــــــواف
  • مـــــــژن آبــــــــاد دیاری قدیمـــــی
  • هندآباد خبر
  • مهد فرهنگ
  • پزشکی و سلامت
  • نسیم ادب
  • سنگان برنجک سی تی سنگان
  • سايت خبري رشتخوار
  • زوزن .ياد ياران
  • ژنتيك-معين خبردار
  • فايندر
  • دانلودستان شهر سلامي
  • وبلاگ خبری سیوکی (شهرستان تربت حیدریه)
  • آموزش درس علوم اول راهنمايي
  • مژن آباد،کویر آرزوها
  • محله لاج
  • طبیب دل
  • محيط بان خواف
  • يادداشتهاي يك معلم
  • دانلود پاورپوینت دبیرستانی
  • دانلود كده ي آچار فرانسه
  • از خواف هستم
  • کلمات و اصطلاحات عامیانه شهرستان خواف
  • شورای دانش آموزی خواف
  • حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
  • همه ما مسافریم...
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظرشماکدام زیرشاخه ی کامپیوتر بهتر است؟
    تابلو اعلانات سایت

    خواف آی تی:

    -دهم اسفند ماه 1391 برگزاری مسابقه ی اینترنتی با جوایز ویزه به مناسبت تولد یک سالگی خواف آی تی

    -نخستین سایت ثبت شده ی شهرستان در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    -دارای گواهی ثبت در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    -افتتاح فروشگاه میزبانی وب خواف آی تی

    -تبدیل وبلاگ به سایت و طراحی چت روم باتخفیف فوق العاده

    -پیج رنک سایت از رتبه 1 به۲ افزایش یافت 

    -خواف آی تی دارنده ی بیشترین PageRankدربین تمامی سایت ها ووبلاگ های خواف

    -معرفی سایت یا وبلاگتان در خواف آی تی

    حمایت از خواف آی تی
    برای حمایت مالی از خواف آی تی اطلاعات فرم زیر را کامل نموده و توسط پرداخت آنلاین پارس پال مبلغ مورد نظر را برای ما ارسال نمایید . باتشکر
    مبلغ مورد نظر: تومان
    پرداخت کننده :
    ايميل پرداخت کننده :
    موبایل پرداخت کننده :

    آمار سایت
  • کل مطالب : 506
  • کل نظرات : 501
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 2,443
  • بازدید سال : 84,043
  • بازدید کلی : 4,051,501
  • یوزر نیم و پسورد روزانه نود32+Nod32